Galegos de Boiro

Lugar para anunciar xuntanzas de membros de Fillos e outras xuntanzas de galegos-as no mundo.
braisgarcia
Registado: terça, 18 nov 2003, 00:00

Galegos de Boiro

Mensagempor braisgarcia » quinta, 20 nov 2003, 04:53

Gustaríame poder contactar con amigos de Boiro (A Coruña) que se atopen fora da nosa patria
Última edição por braisgarcia em sábado, 08 nov 2014, 21:09, editado 1 vez no total.

esteirana
Registado: quarta, 13 fev 2002, 00:00

Galegos de Boiro

Mensagempor esteirana » quinta, 20 nov 2003, 06:48

Ola e benvido a Fillos. Ben, ainda que eu son de Esteiro, tamén teño parte da miña orixen en Boiro. Unha das miñas bisavoas polo lado paterno era de Bealo, no concello de Boiro. Non sei moito dese lugar, pois meu pai fala pouco da sua familia. Sei que me levaron de pequena a romaría de San Ramón, pero non lembro máis nada. Non sei se me quedan familiares no lugar por esa pola da familia. O apelido da miña bisavoa era Torrado, moi común nesa zona. O único que sei dela e que casou para Tállara (Lousame) e que morreu moi nova, deixando 3 fillos menores de 10 anos.

Saúdos,
Inés
Última edição por esteirana em sábado, 08 nov 2014, 21:09, editado 1 vez no total.

braisgarcia
Registado: terça, 18 nov 2003, 00:00

Galegos de Boiro

Mensagempor braisgarcia » quinta, 20 nov 2003, 06:58

Eu nacín ó lado de Bealo, na parroquia de Cespón. É certo que o apellido Torrado é moi común por alí. De Boiro podo dicirte que é un lugar moi bonito, con moitas praias. Se queres coñecer algo máis de Boiro podes visita-la web http://www.boiro.org.

Gracias por comunicar conmigo.
Última edição por braisgarcia em sábado, 08 nov 2014, 21:09, editado 1 vez no total.

mosareta
Registado: segunda, 21 fev 2005, 00:00

Galegos de Boiro

Mensagempor mosareta » terça, 15 mar 2005, 11:47

Está Web leva moitos meses sin ser xestionada, dende o verán pasado. Esto é o que se preocupan os concellos de atualizar e dar servicio ós seus ciudadanos a través de internet. Seguimos coma antes, Blas, igual que antes.

Voltar para “Xuntanzas”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 2 visitantes