Membro 6500

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
fclameiras
Ex-membro
Registado: segunda, 12 ago 2002, 23:00

Membro 6500

Mensagempor fclameiras » sábado, 16 mai 2009, 16:37

Hola sou UxueCB, socio 6500 da CVFG, eu non sei moi ben porque estou eiqui, creo no meu curto entender (tres aniños) que foi meu pai a quen se lle ocurriu esta tolada xa que eu pouco entendo de redes, páxinas, asoiacios, etc. (meu pai tampouco pero e moi atrevido) ...

Creo que lle oin decir que era unha omenaxe a sua filla, tampoco entendo o que unha omenaxe, pero, si o meu pai o di será que esta ben ...

e nada mais, boume que si se entera que escribo de seguro que me rifa, non lle gusta que ande cas suas cousas.

UxueCB

nada en Euskalherria, filla de galego, e outras cousas mais que ainda non entendo.

fclameiras
Ex-membro

Membro 6500

Mensagempor fclameiras » sábado, 16 mai 2009, 16:41

Por certo manuel, habilitame, que xa teño ganas de "fozar" nesta maquina do demo.

anavilat
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 17 mai 2006, 14:29

Membro 6500

Mensagempor anavilat » sábado, 16 mai 2009, 19:44

Benvida Uxue!!!
Aledamonos de ter sangue nova en Fillos!!!
Biquiños, que ven seguro che darei mañá na Manifestación do Día das Letras Galegas.

fclameiras
Ex-membro

Membro 6500

Mensagempor fclameiras » sábado, 16 mai 2009, 21:40

anavilat Escribeu:Benvida Uxue!!!
Aledamonos de ter sangue nova en Fillos!!!
Biquiños, que ven seguro che darei mañá na Manifestación do Día das Letras Galegas.

Graciñas Ana,

Hoxe estou moi leda porque a miña nai (a ela gostache que lle chamen "ama" ou "amacho" pero eu digolle mami) levoume por primeira vez o circo, habia moitos animaes e paseino moi ben.

Moitos bicos pra vos.

UxueCB

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 0 visitante