Concurso de ideas para os 6 mil usuarios

Lugar para debatir ideas, facer propostas e falar do funcionamento de Fillos de Galicia.
xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

Mensagempor xestor » terça, 19 ago 2008, 08:16

Bueno, pues la ganadora ha sido , con una captura realizada cuando éramos 6.002 miembros y cuando había 5 usuarios conectados (¡¡¡yo vi muchos más y no hice captura esperando que habría multitud de envíos!!!).

Los demás envíos fueron nulos puesto que no incluían una captura correcta de la pantalla :-(

La verdad es ha sido bastante decepcionante la respuesta que demuestra un gran desinterés de la gente, a mi entender: tan sólo 6 envíos, de 4 personas, 4 de ellos nulos. :-(

En fin... Parabéns a Graciela. De contado che ingreso os 40 galeuros.

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » terça, 19 ago 2008, 12:05

Estimado administrador, quixese xustificarme por ser unha das que estaba conectada cando chegamos aos 6000 e non fixen captúraa de pantalla, é que "non se como se fai", se estivese a miña filla na casa podrìa habelo intentado, o mìo non foi falta de interes, senón falta de coñecementos. Felicitaciones Graciela Fondo. Unha aperta.

Alexandra Cachafeiro Camiña

silvine
Ex-membro
Registado: quinta, 06 mar 2008, 02:59

Mensagempor silvine » terça, 19 ago 2008, 13:55

Estimado Manuel:

Entiendo que sientas que no hubiera muchos más conectados de los que había esperando por el número 6000.
No necesito justificarme, porque estuve entre quienes estaban conectadas en el momento en que había 5999 miembros y hasta puse un mensaje... Esperé un rato y, a riesgo de llegar tarde a una cita con el médico (seguía conectada porque pensé que eso serviría a quienes pudieran hacer el procedimiento para capturar la pantalla), me acerqué para actualizar la pantalla y leer los saludos y comentarios en el batepapo, pues todo fue muy rápido.
Me congratulé, no sé si llegué a escribir porque mi computadora debe tener algo mal configurado (con la laptop me resulta más fácil) y no puedo comunicarme por el chat sino con mucho esfuerzo. Luego me fui. Si no me equivoco, en Arxentina eran entre las 2 o 3 de la tarde...

En fin, tambien esperaba muchos más conectado, y la verdad que en mi caso ése era mi premio..., estar en el momento de la alegría compartiendo con otros muchos miembros... e ver moitas bandeiriñas.

Sínto moito a túa decepción. Pero debes estar orgulloso do Portal que xestionas e foi creado por ti, e saber que somos moitos os que tratamos de estar presentes e colaborar todo o posible, aínda fue non sempre hai resposta a algun fío, por exemplo... nin se producen debates que serían mui interesantes. As túas achegas son sempre mui boas. Olla, eu estou tratando de falar galego grazas a Fillos, ho!

Unha forte aperta.

Silvine

grafondo
Registado: terça, 06 set 2005, 04:53

Mensagempor grafondo » terça, 19 ago 2008, 15:16

Admin Escribeu:Bueno, pues la ganadora ha sido , con una captura realizada cuando éramos 6.002 miembros y cuando había 5 usuarios conectados (¡¡¡yo vi muchos más y no hice captura esperando que habría multitud de envíos!!!).......

En fin... Parabéns a Graciela. De contado che ingreso os 40 galeuros.

Es un poco difícil estar conectado tanto tiempo, realmente. Ha sido una verdadera suerte en mi caso.
Moitas grazas por os 40 galeuros!! Xa verei en qué usalos.
Unha aperta,

GRACIELA BEATRIZ FONDO BUYO
Betanzos - A Coruña
Barrio de Montserrat - Buenos Aires

silvine
Ex-membro
Registado: quinta, 06 mar 2008, 02:59

Mensagempor silvine » terça, 19 ago 2008, 15:19

Ah, y felicitaciones a la ganadora del concurso, Graciela Fondo, que pudo capturar la página y enviarla, y además realizará en Galicia un posgrado, si no recuerdo mal... ¡¡Qué fortuna!!

Apertas!

Silvine

rubi
Socio/a
Socio/a
Registado: terça, 01 abr 2008, 22:58
Contacto:

Mensagempor rubi » terça, 19 ago 2008, 16:40

Antes que nada, felicitaciones a Grafondo por haber ganado el concurso, es un premio a la constancia....
En segundo lugar, sin tratar de justificarme, tambien digo que me fue imposible quedarme esperando que se produjera la llegada del miembro Nº 6000.
Y opino lo mismo que Silvine, Manuel, no te sientas decepcionado, no fue falta de interés, pero las ocupaciones nos impiden estar conectados el tiempo que nos gustaría. Te confieso que me hubiera encantado estar presente, y no por ganar los 40 galeuros sino por ver muchas banderitas de distintos países unidas por Fillos y por el amor a Galicia...
Un abrazo muy grande para todos...

Rubí
Buenos Aires-Argentina

xestor

Mensagempor xestor » terça, 19 ago 2008, 18:01

cachafeiro Escribeu:Estimado administrador, quixese xustificarme por ser unha das que estaba conectada cando chegamos aos 6000 e non fixen captúraa de pantalla, é que "non se como se fai", se estivese a miña filla na casa podrìa habelo intentado, o mìo non foi falta de interes, senón falta de coñecementos. Felicitaciones Graciela Fondo. Unha aperta.

Pensei que coas instrucións que puxen sería ben doado... :-( Para outra vez tentarei facer outra proposta máis doada. Como vistes, fun o único que propuxen algo...

xestor

Mensagempor xestor » terça, 19 ago 2008, 18:05

Seica me expliquei mal... a decepción non foi polos poucos conectados (aínda que tamén) senón polos poucos participantes. Nin ofrecendo galeuros... Pero é que non escarmentamos... Podedes repasar o portal, a lista de novidades, etc. e veredes que pensamos unha e cen maneiras de implicar á xente e de ofrecerlles vantaxes por participar, e aínda así... :-(

En fin, espero que axiña chegue aire fresco á xestión con ideas novas que dinamicen o portal e fagan que Fillos chegue por fin a todo o seu potencial.

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » quarta, 20 ago 2008, 01:08

:-// Sr. Administrador non fuiches ti o que se explicò mal, senón eu a que son burricana en cuestións de tecnoloxìa, que queres, son doutra època e ademàs téñolle pouca paciencia a isto de aprender a estas alturas, se nin sequera sei usar o telefono celular. Apertas.

gallaecia
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 15 dez 2003, 00:00

Mensagempor gallaecia » quarta, 20 ago 2008, 16:00

APERTAS PARA GRACIELA E TÓDOLOS QUE ESTABADES CONECTADOS NESE INTRE.SAUDOS.

Voltar para “A nosa Comunidade Virtual”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 3 visitantes