Crise e diáspora

Axudas para retornados, experiencias, información de utilidade...
casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Crise e diáspora

Mensagempor casdeiro » domingo, 04 mai 2008, 18:20

bershky Escribeu:[[Olla, meus pais estiveron fora da súa Terra, por aí 45 anos. Hai oito qe voltaron, e os coitados andan arrastradiños po mor dunhas leiriñas que teñen ( eles din que non, mais eu beno sei que è certo). Moito lle digo a meu pai que lle paguen a alguén pra que lles axude, e dime : NON CHE HAI QUEN CHAS QUEIRA TRABALLAR ! A fe ! meus pais nono fan por necesidade, fano porque lles doi teren as terriñas dos seus pais abandoadas. Se cadra, sería más sinxelo vendelas por catro cadelas ! mais nin eles nin eu, namentras vivamos, o faremos. Meus pais son criticados, porque claro? pra que traballan coma burriños ? ? Mailos murmuradores non saben? non saben que eles o fan con tanto amor, e que son ledos trabállandoas e coidándoas?]

Se cada galego coidara só, sóamente un pouquichiño, un pouquichiño dun anaquiño da súa terra, outras campás soarían pra nosa Galiza.

Ogallá voltarades tódolos galegos que andades espallados polo mundo con boa vontade de traballar. Galiza precisa de boa xente, xente traballadora, disciplinada? galegos! Galegos que amen a súa Terra. Alén disto, hai ducias e ducias de vivendas balerias, esperando por seren ocupadas( este! outro tema pra laiarmos? ). De xeito que hai sitio dabondo pra todos. Non hai motivos pra temer!

Namentres que teñades os papeis en regra e ganas de traballar ? quen volo vai impedir ? .

Que coiden esas leiras logo teus pais, porque van facer moita falta. O de que vai haber sitio para todos e que non vai haber quen nos impida volver sen visións optimistas da situación.

Barállanse datos que non invitan a ser precisamente optimistas. Se Galiza deixa de poder alimentar a 3 ou 4 millóns de galegos... ti pensas que vai admitir que volvan outros 2, 3, 4, 5 millóns máis? Somos un país con máis xente fóra que dentro (se contamos descendentes; se non, é tanta a de fóra como a de dentro). E cando pretendan volver porque en Galiza aínda hai polo menos campo do que se alimentar... daquela virá de todo menos solidariedade. Ogallá non fose así pero eu sonche pesimista ao respecto.

silvine
Ex-membro
Registado: quinta, 06 mar 2008, 02:59

Crise e diáspora

Mensagempor silvine » domingo, 04 mai 2008, 18:23

A modiño co que dis Silvine ( ou es marxista ?),

Pues, Bershky, para contestarte, primero, por favor, me dices a qué viene esa pregunta de si soy marxista. Pregunta macartista, si las hay. ¿Así que si soy marxista, lo que digo tienen un sentido, y si no, otro?

De lo demás, entiendo que no es posible dialogar contigo, pues tu discurso cerrado, y casi diría descalificador, cierra el intercambio.

Lo que no te permito es que digas que mis abuelos y muchos otros, (y lo hiciste tomando mis palabras referidas a mi historia) cambiaron su tierra de bonanza por unos cobres. Me ofendes y mucho. No hablo por los demás, pero tal vez se sientan igual que yo.

Saúdos.

Silvine

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Crise e diáspora

Mensagempor cachafeiro » domingo, 04 mai 2008, 19:53

ay! bershky, que làstima que carezcas de entendimiento para confundir indignaciòn con ego y dolor con resentimiento. Y sì, puedo hablar de los que quedaron, porque entre ellos estubo mi padre cuando los suyos tuvieron que emigrar a Amèrica y el quedò con sus dos hermanos mayores, esto antes que el tuviese tambièn que partir, perdòn, fuxir.La diferencia entre los que quedaron y los que partieron, es que los primeros se consolaban unos con otros (parientes, vecinos,...) y los huyeron del hambre o de la guerra, disculpa, los que partieron estaban solos en tierras extrañas y las cartas que llegaban no tenian con quien compartirlas, para ellos no habìa "pombas ni anduriñas" ellas se habien quedado en la aldea. Y si tuviese que ir a Galicia, como dice Perdiz sòlo para recorrer las ruas por las que mis padres andubieron y mirar los mismos valles que ellos miraron, tengo las tierras y la casa de mi abuela, que mis tios y mi madre pagan religiosamente los impuestos cada año que van, van de paseo. Dos cosas por ùltimo, pues temo que tanta lectura te pueda confundir los conceptos, el Cachafeiro del que hablas es un Tio-bisabuelo mio, y no fuè Jesus el que dijo de repartir las ganancias? a no ser que tù tambièn lo consideres a EL marxista. Y para que no tengas que pensar tanto "VIVA LA REPUBLICA".

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Crise e diáspora

Mensagempor cachafeiro » domingo, 04 mai 2008, 20:42

Estimdo Casdeiro:
Te pido disculpas por haber mal interpretado tus palabras. de ninguna manera querìa maltratarte con mis expresiones, pero serà que como yo no pienso retornar, no entiendo que se pueda tener miedo de los que volten a su tierra, a su aldea. Te voy a contar porque me hirviò la sangre. En estos dìas estoy escribiendo la historia de mi padre que saldrà publicada en un boletìn gallego aquì en Buenos Aires, y reviviendo tanto sufrimiento, persecuciòn, carcel, abandono, con apenas 20 años, sin haber pedido jamàs al gobierno español una peseta por haber estado preso sin causa, tengo los papeles, puedan temer que estos gallegos quieran volver, mi padre no, porque ya està muerto, pero los otros que si quisieran hacerlo? no tienen todos los derechos?. Y no estoy hablando de hijos o nietos, porque tù dijiste los "històricos" y eso Casdeiro, me dolìo en el alma. si hasta tendrìan que recibirlos con los brazos abiertos. Un fuerte abrazo.
Alejandra Cachafeiro Camiña

bershky
Registado: quarta, 18 jan 2006, 10:39

Crise e diáspora

Mensagempor bershky » domingo, 04 mai 2008, 22:05

Silvine Escribeu:Pues, Bershky, para contestarte, primero, por favor, me dices a qué viene esa pregunta de si soy marxista. Pregunta macartista, si las hay. ¿Así que si soy marxista, lo que digo tienen un sentido, y si no, otro?

Contestaches dabondo, Silvine !

Silvine Escribeu:De lo demás, entiendo que no es posible dialogar contigo
Aceptoo, isto pásame desde pequena con persoas coma ti.

Sivine Escribeu:pues tu discurso cerrado, y casi diría descalificador
coido que preguntarlle a alguén que doctrina practica, non sexa descalificador, senón atrevemento!

Silvine Escribeu:cierra el intercambio.
Non hai problema.

Sivine Escribeu:Lo que no te permito es que digas que mis abuelos y muchos otros, (y lo hiciste tomando mis palabras referidas a mi historia) cambiaron su tierra de bonanza por unos cobres. Me ofendes y mucho. No hablo por los demás, pero tal vez se sientan igual que yo.

A ver... que é o que ti me vas permitir ou impedir de escribir! pero muller! que xeito este teu, de falarme ! Alguén che leva prohibido a ti de expresarte como queiras?

Coido que entendiches pésimo o que che quixen dicir, o quizais foi, que eu me expresei mal?

A ver logo se me dou explicado mellor.

Acho, que en xeral ( por suposto non ía dirixido os teos avós ), o máis triste da emigración, e que se parte, deixando fillos, pais, as propias terras, a propia casa, en busca de cartos ou dunha vida mellor, e os cartos o final nono fan todo, porque a verdadeira riqueza por pouca que sexa está na casa dun.

Saúdos

bershky

Crise e diáspora

Mensagempor bershky » domingo, 04 mai 2008, 22:51

cachafeiro Escribeu:ay! bershky, que làstima que carezcas de entendimiento para confundir indignaciòn con ego y dolor con resentimiento.
Abraiante! sin faladeiro...

Cachafeiro, probei as dúas sensacións dolorosas , tanto a de partir como emigrante, coma a de permanecer sen os pais porque emigraron. Asegúroche, que prefero ser emigrante. Ti nin sabes a tristura tan grande que me asolagaba durante meses pola ausencia dos meus pais. Non había nada nin naide que me poidera consolar.

Sei tamén da mágoa de velliños que coñecín, porque os vin bagoar polos seus fillos, dos que xamais recibiron unhas letras. E morreron? e os fillos apareceron polo capital, e nun caso, ata pedían contas dunhas vacas que quedaran cando eles marcharan? disto, aínda non fai 6 anos.

Non me apetece seguir con este tema, mais si vos quero dicir, que namentres estivestes ben e con cartos, poucos se lembraron das súas familias galegas, e agora de súpeto , aparecen parentes por tódolos recunchos do planeta! E claro! Un tantiño de medo habelo haino?

Cachafeiro Escribeu:Dos cosas por ùltimo, pues temo que tanta lectura te pueda confundir los conceptos, el Cachafeiro del que hablas es un Tio-bisabuelo mio, y no fuè Jesus el que dijo de repartir las ganancias?
Descoñezo se era teu o tío. Sei que apreciaba moito a meu pai, pero tiñan que ir a traballar fora de Galiza ( Ponferrada) e a miña nai, non estaba disposta a estar sen o seu home durante unha semana. Foi por isto que decidiron emigrar.

Cachafeiro Escribeu:y no fuè Jesus el que dijo de repartir las ganancias?

Cicais si... Eu persoalmente, soamente creo no antigo testamento, o novo, está aí pra lermos, cada cal que saque as conclusións que queira... Nin me convencen as reparticións por imposición , como tampouco, poñer a meixela esquerda, pra que me arreen a segunda hostia, depois de levar a primeira na dereita...

Xa che digo! Xesús, tivo que ser un tío colludo!

Cachafeiro Escribeu:a no ser que tù tambièn lo consideres a EL marxista.

Con quen falaba de marxismo? Contigo ou coa Silvine?
Coidadiño! Eh! que xa empezan a caer plumas?

Cachafeiro Escribeu:Y para que no tengas que pensar tanto "VIVA LA REPUBLICA".

Muller si! Que viva ante todo o pobo e que viva Galiza! E despoixa? que vivan os políticos que cumplen rigurosamente o que prometen.

Saúdos

bershky

Crise e diáspora

Mensagempor bershky » domingo, 04 mai 2008, 23:21

Casdeiro Escribeu:Que coiden esas leiras logo teus pais, porque van facer moita falta.
Exactamente pensa a miña nai.

Casdeiro Escribeu:Barállanse datos que non invitan a ser precisamente optimistas. Se Galiza deixa de poder alimentar a 3 ou 4 millóns de galegos... ti pensas que vai admitir que volvan outros 2, 3, 4, 5 millóns máis? Somos un país con máis xente fóra que dentro (se contamos descendentes; se non, é tanta a de fóra como a de dentro). E cando pretendan volver porque en Galiza aínda hai polo menos campo do que se alimentar... daquela virá de todo menos solidariedade. Ogallá non fose así pero eu sonche pesimista ao respecto.

Vivo nun país, onde temos emigrantes desde hai moito tempo, e síguense acollendo cada ano de diferentes nacionalidades. Coido que os emigrantes, sexan un forte incremento de riqueza pra un país, sempre e cando se logre un perfecto equilibrio con eles.

Non sei de onde sacades semellantes datos. Como Galiza non vai poder alimentalos galegos? somos mariñeiros, agricultores, gandeiros... temos boa terra, que podemos temer?

Ai Casdeiro! que tarde é! e este tema, daría pra horas... mañá érgome cedo, de xeito que vos auguro felices sonos. Ata mañá se Deus quere.

Apertas.

silvine
Ex-membro

Crise e diáspora

Mensagempor silvine » domingo, 04 mai 2008, 23:27

bershky Escribeu:Silvine Escribeu:Pues, Bershky, para contestarte, primero, por favor, me dices a qué viene esa pregunta de si soy marxista. Pregunta macartista, si las hay. ¿Así que si soy marxista, lo que digo tienen un sentido, y si no, otro?

Contestaches dabondo, Silvine !

Y muy contenta que estás de mi buena interpretación de tu macartismo, que lo pones en letras bien grandes. Sí, me respondí a mí misma porque era tan obvio... Mira, solo puse una pregunta retórica. Ahora, coido que querías saber si soy marxista. ¡Vaya con la señora, que indaga ideologías!

bershky Escribeu:Silvine Escribeu: De lo demás, entiendo que no es posible dialogar contigo

bershky Escribeu: Aceptoo, isto pásame desde pequena con persoas coma ti.

¿Y cómo son las personas como yo? ¿Marxistas, zurda, herejes, contestatarias, progres, fascistas? ¿Personas cómo?

bershky Escribeu:Silvine Escribeu:pues tu discurso cerrado, y casi diría descalificador

bershky Escribeu: coido que preguntarlle a alguén que doctrina practica, non sexa descalificador, senón atrevemento!

Lo dicho, atrevimiento y macartismo, cuando se trata de conocer la ideología del otro. No hay inocencia... Y lo de descalificador... ahora compruebo que sí era descalificador (contestasche dabondo tú aquí, Bershky) tildarme de marxista, pues develas bien tu intención. Si no hubiera descalificación, por qué quedarse en esa tu primera pregunta? Yo, en cambio, me refería al resto de tu discurso respecto del tema de la emigración en general, y a los mensajes en respuesta de lo que aquí escribieron otros miembros de Fillos. Pero no, tú querías saber mi ideología. Y se te escapa por el inconsciente que era descalificarme.

[quote=?bershky?]Silvine Escribeu:cierra el intercambio.

bershky Escribeu:Non hai problema.

Sacas palabras del contexto. Pero, por mí, tampoco, sólo tenía ganas de escribir. Es mi oficio.

[quote=?bershky]Sivine Escribeu:Lo que no te permito es que digas que mis abuelos y muchos otros, (y lo hiciste tomando mis palabras referidas a mi historia) cambiaron su tierra de bonanza por unos cobres. Me ofendes y mucho. No hablo por los demás, pero tal vez se sientan igual que yo

bershky Escribeu: A ver... que é o que ti me vas permitir ou impedir de escribir! pero muller! que xeito este teu, de falarme ! Alguén che leva prohibido a ti de expresarte como queiras?

A mí nadie me ha prohibido decir nada aquí; pero es que yo no he ofendido a nadie diciendo que sus ascendientes se han ido a otro lugar por unos cobres... No te entendí mal, al contrario. Y me parece que uno está en su derecho de decir "hasta aquí, amiga".
No te impido que hables, quién soy yo para eso, ni quiero ser como los que lo hacen; pero tengo que decirte ?tente? cuando afirmas que los emigrados, que sufrían hambre y fueron a buscar a otros lugares la supervivencia, en ciertos casos llamados por el engaño de promesas de Gobiernos que luego no se cumplieron, que dejaron su tierra por unos cobres. Y yo te di las palabras para usar. [/b*

[quote=bershky]Coido que entendiches pésimo o que che quixen dicir, o quizais foi, que eu me expresei mal?

[b]Entendí bien, no te preocupes.

[quote=?bershsky?] A ver logo se me dou explicado mellor.

Acho, que en xeral ( por suposto non ía dirixido os teos avós ), o máis triste da emigración, e que se parte, deixando fillos, pais, as propias terras, a propia casa, en busca de cartos ou dunha vida mellor, e os cartos o final nono fan todo, porque a verdadeira riqueza por pouca que sexa está na casa dun.

Mira, Bershky, si piensas así, está bien. Es tu manera de ver las cosas. Hay otras opiniones, pero tú no quieres saber nada de escucharlas y, como dijiste arriba, con gente como yo, te pasa con gente "como yo" ergo, como Silvine, ergo, como... ¿quiénes? Lograste lo que querías, dijiste lo que querías, no nos pondremos de acuerdo. Todo bien. Ahora, y me repito porque no puedo creerlo del todo,¿lo que más te interesaba era saber mi ?identidad política?, verdad? :D

bershky Escribeu: Saúdos

Saúdos, muller, muitos saúdos. :D

silvine
Ex-membro

Crise e diáspora

Mensagempor silvine » domingo, 04 mai 2008, 23:34

Con quen falaba de marxismo? Contigo ou coa Silvine?
Coidadiño! Eh! que xa empezan a caer plumas?

Así escribe bershky. Así que conmigo hablaba de marxismo!!!!

¿Y qué plumas caen?

Eso, eso, así, así, digamos la verdad, saquémonos las caretas.
¿Así que conmigo hablabas de marxismo y no de inmigracion y emigración?
Pues ya está todo dicho, mujer.

Yo, en cambio, creí que hablaba de cómo se recibiría a la diáspora, trataba de entender el dolor de Alejandra y la posición de Casdeiro, que transmitía lo que se dice al respecto.

Conmigo hablabas de marxismo. Pero dónde, dime, dónde. Sólo en tu intención de andar cazando brujas.

Saúdos.

silvine
Ex-membro

Crise e diáspora

Mensagempor silvine » domingo, 04 mai 2008, 23:55

Coidadiño? ¿Qué quiere decir eso? Suena a amenaza. ¿Con qué hay que tener cuidado aquí? ¿De qué? ¿De involucrarse en diálogo con otros? ¿Está prohibido? ¡Ah, bueno!

Pregunto, ¿está censurada la posibilidad de responder a un mensaje citando palabras de otro?

Si es así, me voy a leer los reglamentos del foro de Fillos. org, porque me perdí de algo, me parece. Coidadinho? Qué feíto suena.

Voltar para “O Retorno a Galicia”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 4 visitantes