A DEFENSA DE LUGO - óleo Centro Galego HABANA ??

Neste foro falamos de Historia de Galicia, antiga ou actual: desde o celtismo ata a Memoria Histórica, etc. Os temas relativos ás historias persoais ou familiares dos emigrados, as súas vivencias na emigración teñen outro espazo en "Historias da nosa emigración".
evazsou
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 19 nov 2014, 08:42

A DEFENSA DE LUGO - óleo Centro Galego HABANA ??

Mensagempor evazsou » segunda, 02 mar 2015, 17:21

Caros,

Há um tempo li este texto... http://www.fillos.org/fillos/taboleiro/ ... s/1163.htm

Nele fala-se de um óleo de Modesto Brocos, do que não encontro em nenhures uma reprodução a cor. Apenas um gravado da Ilustración Ibérica. E referências dispersas.

Eu pensava que ese óleo desaparecera na Revolução... Alguém sabe se existe e se se pode contactar com o Centro galego da Habana para que me fizeram uma foto dele ou deram informações?

Apertas,

Ernesto Vázquez Souza

casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Re: A DEFENSA DE LUGO - óleo Centro Galego HABANA ??

Mensagempor casdeiro » sábado, 28 mar 2015, 09:17

Pois eu non che teño idea nin posibilidades de mirar in situ, obviamente, pero o que si podo facer é facérllelo chegar aos membros cubanos de Fillos por medio da lista e incluso a algún familiar que reside alá. A ver se che dan boas novas :-)

casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Re: A DEFENSA DE LUGO - óleo Centro Galego HABANA ??

Mensagempor casdeiro » terça, 07 jul 2015, 16:21

Ernesto, estiven falando do tema antonte cun amigo e coido que el ten a imaxe que pides, se lle entendín ben. Vou ver se ma envía.

Voltar para “Historia de Galicia e memoria histórica”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 9 visitantes