Levamos tempo xa á procura dunha pequena oficina en Galiza onde desenvolver as actividades de xestión técnica da nosa asociación.
Por cuestión prácticas, loxísticas, etc. é preciso que sexa en Milladoiro (Ames), ou o máis achegado posible, ou se non en Compostela.
Superficie: aprox. 10 m2.
Non preciso a pé de rúa.
Mellor se pode ser cedida de balde, compartida nun local con outras asociacións e/ou pagado o aluguer con .
Preferible xa acondicionada, con luz, un par de mesas e cadeiras para traballar con ordenadores, armarios para arquivo e posibilidade de conexión a Internet por cable, e con luz natural.
É moi urxente!
Quen poida ofrecernos un local así que se poña ou respondendo a esta mensaxe. Grazas.
Buscamos oficina en aluguer (ou compartida)
Coñezo, pola miña filla q a Asoc. Cultural Radio Kalimera http://www.akalimera.org/ , dispón da "Casa Encantada" e cóstalles costealo. Dispón de espacio suficiente e está situado entre a estación de autobuses e o Colexio da Salle en Santiago.
Non teño contacto con eles e de contactar sería por medio da sua páxina, ou tamén comentarllo a miña filla.
Non teño contacto con eles e de contactar sería por medio da sua páxina, ou tamén comentarllo a miña filla.
Moitas grazas, Servando!! Vou ver de me poñer en contacto con eles!!! Xa che contarei...
O mail que teñen en CausaEncantada.org non furrula: chégame devolto. Tentareino logo por medio dos Kalimeros...
Falei con ela e doume o seu correo: -------- ; para porse en contacto con ela. Ten en conta q descoñeze este portal, polo menos ate o de agora. Tes que explicarlle todo.
Si existira un problema de almacén, eu dispoño dun pequeno almacén, pero sería en Noia. Por suposto sin costo algún.
Un saudo
(NOTA do Admin: Servando, non creo que lle gustase que publiques o seu mail ao alcance dos spambots, así que modifico o teu texto para quitalo.)
Si existira un problema de almacén, eu dispoño dun pequeno almacén, pero sería en Noia. Por suposto sin costo algún.
Un saudo
(NOTA do Admin: Servando, non creo que lle gustase que publiques o seu mail ao alcance dos spambots, así que modifico o teu texto para quitalo.)
Xa está, Servando. Xa lle mandei resumindo un pouco a cousa. A ver se hai sorte e encaixa no que precisamos e a eles lles convén.
E grazas polo do almacén. Si, precisamos ter onde almacenar unha morea impresionante de libros que aínda temos en Barakaldo, pero precisámolos ter a man para proceder cos envíos. Así que Noia nos pillaría un pouco lonxe se ao final temos a oficina por aquí por Compostela. Pero moi amable de todos xeitos a túa oferta! É moi de agradecer.
E grazas polo do almacén. Si, precisamos ter onde almacenar unha morea impresionante de libros que aínda temos en Barakaldo, pero precisámolos ter a man para proceder cos envíos. Así que Noia nos pillaría un pouco lonxe se ao final temos a oficina por aquí por Compostela. Pero moi amable de todos xeitos a túa oferta! É moi de agradecer.
Voltar para “Anuncios Clasificados: Compra, venda, traballo, etc.”
Quem está ligado:
Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante