\"lección de dignidade\" ó usar o galego na Gala dos Goya

Para falarmos sobre a música galega (tradicional e moderna), os grupos, artistas, compositores... Tamén sobre as películas feitas en Galicia, sobre os actores e directores galegos, etc. Incluimos neste foro tamén as conversas sobre teatro galego.
cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » segunda, 15 fev 2010, 13:38

O BNG felicita a Luis Tosar e enxalza a súa \"lección de dignidade\" ó usar o galego na Gala dos Goya
15.02.2010 13.11h.
Este galardón supón, para o Bloque, \"unha moi boa noticia\" non só para o actor de Lugo, senón tamén para o audiovisual galego
EUROPA PRESS. SANTIAGO
O Bloque Nacionalista Galego (BNG) transmitiulle hoxe as súas \"felicitacións\" a Luis Tosar polo seu galardón na categoría de Mellor Actor grazas á súa interpretación en \'Celda 211\' e enxalzou a \"lección de dignidade\" ofrecida na Gala dos Goya ó empregar a lingua propia de Galicia nos agradecementos.
Este galardón supón, para o BNG, \"unha moi boa noticia\" non só para o actor de Lugo, senón tamén para o audiovisual galego, do que Tosar \"é xa un referente indiscutible\", destacaron os nacionalistas nun comunicado.
Así mesmo, resaltaron a \"lección de dignidade\" ofrecida por Tosar ó utilizar o galego cando recolleu o galardón, un acto de \"autoestima e de posta en valor dun dos principais sinais de identidade nacional\".
O voceiro nacional do BNG, Guillerme Vázquez, dirixiu hoxe unha misiva para felicitar a un Luis Tosar que, á marxe das súas \"indubidables calidades\" interpretativas, caracterizouse pola \"súa inequívoca identificación con Galicia\", explicou a formación frontista.
http://www.galicia-hoxe.com/index_2.php ... cia=516673

sbaezagarr
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 04 mar 2005, 00:00

Mensagempor sbaezagarr » terça, 16 fev 2010, 01:05

Para os que queiran escoitar as palabras de Luis Tosar ao agradecer o premio Goya ao mellor actor.
http://www.rtve.es/mediateca/videos/201 ... 3584.shtml

yagui
Registado: segunda, 13 set 2004, 23:00

Mensagempor yagui » sábado, 20 fev 2010, 17:53

Se tanto entendia-se teria dito tudo em galego! Quizáis inconsciêntemente aqui tamém reproduze-se a diglossia porque utiliza o galego só para o ámbito \"familiar\". Igualmente, bem por el. Moitos diriam tudo em castelhano.

sbaezagarr
Socio/a
Socio/a

Mensagempor sbaezagarr » domingo, 21 fev 2010, 04:26

No obstante entender tu planteamiento, creo que es valioso que parte de la intervención de Luis Tosar haya sido en Galego.
En este mundo que tiende a ser tan negativo, ¿no es mejor ver el lado positivo de las cosas?
Al menos yo, prefiero valorar las hermosas palabras que pronunció en Galego.
Saludos,
Sandra

yagui

Mensagempor yagui » domingo, 21 fev 2010, 22:01

Por suposto! Por algo acotei: \"bem por el\". Peró...o que passa é que nom todos podem decatar-se das cousas que eu digem..
Por certo, acho que o tema está demasiado magnificado. Ou seja: se por dizer dous palavrinhas em galego, um converte-se no herói de Galiza, pois...que mal que estamos na Galiza!
Ademáis, prefiro ver o lado positivo dos heróis que fam pátria no \"dia a dia\".
Saúdos!

sbaezagarr
Socio/a
Socio/a

Mensagempor sbaezagarr » domingo, 21 fev 2010, 22:38

Por suposto! Por algo acotei: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"bem por el\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\". Peró...o que passa é que nom todos podem decatar-se das cousas que eu digem..

Si que me entero de lo que dijiste, es sólo que me parece que estás a criticar y por eso expuse mi punto de vista referente al tema.
Por certo, acho que o tema está demasiado magnificado. Ou seja: se por dizer dous palavrinhas em galego, um converte-se no herói de Galiza, pois...que mal que estamos na Galiza!

Creo que hay que ver más allá......no son las dos palabras, es el hecho de haber usado el galego en una instancia en que bien podría haber usado el castelán y el hecho adquiere más relevancia al dirigir esas palabras a su familia.
Y no se trata de convertirlo en héroe, sino en reconocer su mérito por haberlo hecho
.
Ademáis, prefiro ver o lado positivo dos heróis que fam pátria no \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"dia a dia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\".

Para quienes vivimos fuera de Galicia, estas personas hacen Patria, aunque sea con dos palabras.
Saludos,
Sandra

yagui

Mensagempor yagui » quarta, 24 fev 2010, 22:20

Si que me entero de lo que dijiste, es sólo que me parece que estás a criticar y por eso expuse mi punto de vista referente al tema.

Home, eu nom falava de ti. Eu falava de que nom sei se moitos vem o que está detrás.
Creo que hay que ver más allá......no son las dos palabras, es el hecho de haber usado el galego en una instancia en que bien podría haber usado el castelán y el hecho adquiere más relevancia al dirigir esas palabras a su familia.
Y no se trata de convertirlo en héroe, sino en reconocer su mérito por haberlo hecho.

Por isso digem \"que bem\". O da família, disento. Nom podes negar que o tratamento mediático do assunto foi coma se fosse um herói.
Para quienes vivimos fuera de Galicia, estas personas hacen Patria, aunque sea con dos palabras.

Eu vivo a 15.000 kms. da Galiza.
Deica logo!

Voltar para “Música, cinema e teatro galegos”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante