Galicia es una mierda!!!!!!!

Para falarmos sobre a música galega (tradicional e moderna), os grupos, artistas, compositores... Tamén sobre as películas feitas en Galicia, sobre os actores e directores galegos, etc. Incluimos neste foro tamén as conversas sobre teatro galego.
anavilat
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 17 mai 2006, 14:29

Mensagempor anavilat » segunda, 30 jun 2008, 22:31

Esto é a verdadeira retranca galega!!!!!

Quen queira deixar a súa opinión os autores podedes pasarvos por o seu blog

Pero eu tamén quero saber o que opinades!!!!! ;)

jorgegustavot
Ex-membro
Registado: terça, 04 mar 2008, 19:23

Mensagempor jorgegustavot » terça, 01 jul 2008, 12:46

Con lo que a diario veo y escucho en mi Patria, Argentina, no me extraña este tema de Rock, aqui es un ídolo un falopero (drogadicto) de cuarta que hace unos temas que los escuchas y te dan ganas de vomitar, asi que en esta onda, estos muchachos, que cantan en GALLEGO, que Galicia es una mierda, no creo que sean muy distintos...No es mucho lo que entiendo del gallego falado y menos cantado, pero el tema en sí me provoca...nauseas...
Porque será que hay tantos ataques contra todo lo que involucre el ser Gallego, porque produce tantos sentimientos distintos, será Sancho, que no se bancan la personalidad y el caracter del Gallego y los golpes bajos es lo único que les queda...Será que los Galegos, defienden la familia, las tradiciones, el amor a la tierra, su autodeterminación y en un mundo globalizado eso molesta, sería bueno que alguien mas lúcidome lo explicara. La verdad que esta canción no es mucho peor que los cuentos Gallegos...Me acuerdo de una puteada de un miembro al administrador, creo que era gallego hijo de mil p.... y la frase de una amiga socia que lo alertaba al desubicado y le decía, ten cuidado, no vaya a ser que uno de estos días te cruces con un Gallego con lo que tiene que tener en su lugar y te rompa los dientes...bellas y justas palabras, nunca tan bien dichas...creo que a veces hace falta poner al imbecil en su lugar y hacerle el favor que le cambien ya que no se puede el alma podrida por lo menos la dentadura...
Apertas irmans galegos, ladran Sancho, señal que cabalgamos. Gustavo

anavilat
Socio/a
Socio/a

Mensagempor anavilat » terça, 01 jul 2008, 13:14

En Vieiros tendes unha entrevista que non ten desperdicio.

Saúdos.

jorgegustavot
Ex-membro

Mensagempor jorgegustavot » terça, 01 jul 2008, 13:59

será que estoy muy viejo y que no entiendo esta cultura metafisica que dice una cosa y en realidad quiere expresar otra, lo mio es muy basico, para poder entender estas expresiones culturales. Para mi, si digo que esto es una mierda no quiero decir otra cosa, eso que lo que pasa que hay que analizar el contexto, no entra en mi básica cabeza, para mí construccion mental básica, este conjunto es una mierda, la música que hace es una mierda, tocan como la mierda y piensan mucho peor. Lo mas interesante es lo que lei en el articulo que me recomendaste en relacion a que pasaria si pusieras ESPAÑA ES UNA MIERDA...
bicos Gustavo

jorgegustavot
Ex-membro

Mensagempor jorgegustavot » terça, 01 jul 2008, 14:01

ahhhh me olvidaba tambien accedi al blog y exprese lo que pensaba...la pena es que tuve que anotarme y ahora voy a tener que aguantar en mi correo los divagues intelectuales de estos satrapas.apertas Gustavo

anavilat
Socio/a
Socio/a

Mensagempor anavilat » terça, 01 jul 2008, 14:29

Retranca, joregegustavot, retranca... eso é o que teñen estes rapaces Composteláns.
Todo galego ten retranca!!!!
Nunca escoitaches que os galegos nunca se sabe se subimos ou baixamos!?!?!
Nunca escoitaches que como che digo unha cousa, digoche a outra!?!?!?
Ti mesmo dis que cantan en galego, pois iso amigo, son galegos, sintense galegos, aman a cultura galega, loitan para que a nosa lingua, a nosa cultura non morra... pero usan a retranca como arma contra aqueles que pretenden todo o contrario.
Tentarei axudarche a que entendas o que significa e é a retranca...

Retranca s. f. (1) Ironia, raposaria, segunda intençom. (2) Graça intencionada no falar. (3) Pau do potro de ferrar os animais, que vai entre as duas colunas posteriores, sendo aqui onde apoiam as patas traseiras. (4) Pau que vai debaixo do chedeiro do carro e tras as rodas para fazer de freio nas baixadas. (5) Correia que passa por baixo da cauda das bestas e impede que a sela escorregue para diante. (6) Acto de dar couces. (7) Náut. Uma das vergas do mastro de mesana [de retro + anca].

A definición esta quitada do Estraviz, o mellor diccionario de galego que podes atopar.

jorgegustavot
Ex-membro

Mensagempor jorgegustavot » terça, 01 jul 2008, 14:50

ESTA BIEN YA ENTENDI LO QUE QUIERE DECIR RETRANCA... DE TODAS MANERAS SI QUERES MI OPINION NO ME GUSTA Y SI EN REALIDAD DEFIENDEN LO GALLEGO NI SE NOTA....YA TE DIGO ESTARE VIEJO PARA ENTENDER ESTAS FORMAS DE EXPRESARSE. SIN EMBARGO LA MUSICA QUE RECOMENDARON HACE UN TIEMPO, BERROGUETTO ME PARECIO HERMOSA Y NO TENIA ABSOLUTAMENTE NADA QUE VER CON ESTOS OTROS....SI A VOS TE GUSTA ESA FORMA CORRE POR TU CUENTA. SI TE OFENDI EN LA FORMA DE EXPRESARME TE PIDO DISCULPAS PERO SOLO USE LA MISMA QUE LOS DEFENSORES DEL GALLEGUISMO "GALICIA ES UNA MIERDA".

jorgegustavot
Ex-membro

Mensagempor jorgegustavot » terça, 01 jul 2008, 15:05

conclusion de todo esto es que jorgegustavot no tenes que falar tanto y escuchar mas.....pero no me gusta esa forma de referirse a algo que uno quiere tanto...mira si yo pusiese mi mama es una mierda, pero en realidad lo que quiero decir es que es barbara, pero lo digo con irinia...hummmmmmmm no me va.....Un titulo muy agresivo, yo soy argentino descendiente de gallegos , ahora anda a explicarles a los viejitos gallegos ese titulo a ver que te dicen....me parece que vas a estar horas explicandole tu retranca.....

flypp
Registado: quinta, 04 out 2007, 12:02

Mensagempor flypp » terça, 01 jul 2008, 15:25

O título da canción é precisamente algo que se coidou en detalle, co propósito de chamar a atención do oínte, resolvendo ese detalle satisfactoriamente. É unha chamada a retrospección, a autocrítica e, especialmente, ó "auto-odio", feito que recalcan en moitas entrevistas.

A mi paréceme unha boa xogada, e aínda que non totalmente dacordo cas ideas de tódalas letras do disco, "Galicia es una mierda" ten moitos contidos interesantes.

casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Mensagempor casdeiro » terça, 01 jul 2008, 16:33

jorgegustavot Escribeu:será que estoy muy viejo y que no entiendo esta cultura metafisica que dice una cosa y en realidad quiere expresar otra, lo mio es muy basico, para poder entender estas expresiones culturales.

Esa cultura metafísica que ti denominas (con desprezo?) é a cultura galega. E se realmente coñeceras ou mesmo asumiras como túa a cultura galega non te sorprenderías e menos alporizarías tanto por unha mostra dun dos rasgos máis definitorios do ser galego.

Dado que a ignorancia é moi atrevida, aconséllo que antes de defender a cultura galega a coñezas un pouco mellor, e sobre todo que non ataques ao que descoñeces.

Podes comezar por ler algo xenérico sobre as figuras retóricas na lírica (a letra dunha canción é unha forma de poesía, ao fin e ao cabo), e despois, para comprender mellor a retranca galega podías comezar lendo os chistes gráficos de Castelao, e escoitando as letras de Os Resentidos.

Se chegas aquí sentíndote galego non podes enfandarte con quen desfruta con humor da retranca doutros galegos.

Eu non coñecía a canción da que fala Ana pero si o grupo, e como todo o feito na Regueifa Plataforma é algo moi meritorio que só pode ter o meu apoio polo que fan polo espallamento gratuito da nosa cultura na Rede. Porque aínda que non sexan do teu agrado, Ataque Escampe son parte da cultura galega.

Máis retranca galega e menos susceptibilidade, ho! ;-)

Voltar para “Música, cinema e teatro galegos”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante