A tódolos emigrantes

Axudas para retornados, experiencias, información de utilidade...
isasvazquez
Registado: segunda, 23 fev 2004, 00:00

A tódolos emigrantes

Mensagempor isasvazquez » quarta, 03 mar 2004, 06:50

Moi boas a tod@s.
Estou de emigrante en Irlanda e non teño moita información acerca das axudas que teño ou not teño para cando volva. Sei que cambiou a lexislación e que non vai ser tan doado coma antes.

Ademáis queróvos comentar que os meus pais, que tamén estiveron de emigrantes en Suiza e que voltaron fai casi trinta anos, van empezar agora a cobrar o que foron cotizando cando estiveron alí. Pola falta de información non o fixeron nun primerio momento e como tampouco estaban moi seguros do "negro" que eran os cartos que recibían, pois non quixeron preguntar.

Así que se estades fóra, preguntade antes de voltar. Moitas veces necesitáse facer algo antes de marchar do país!
Última edição por isasvazquez em sábado, 08 nov 2014, 21:12, editado 1 vez no total.

noita
Registado: sábado, 09 jul 2005, 04:29

A tódolos emigrantes

Mensagempor noita » segunda, 29 set 2008, 21:39

Y yo estoy de acuerdo. Muxas veces los gallegos ke salieron de su tierra y kieren regresar no saben lo ke hay ke hacer para regresar en condicion de emigrantes retornados. En el caso de mi padre el vivia en Mexico y kiso regresar a Galicia, pero cuando fue a la embajada no supo preguntar lo de emigrante retornado asi ke bueno se regreso a Galicia sin ningun documento de los ke ellos aportan.
Lo ke kiero decir es ke cuando kieran regresar tienen ke preguntar en la embajada de su pais lo ke necesitan ke son muxisimas cosas, tienen ke hacer muxos papeleos y tramites y sobre todo pedir ke les aclaren bien lo ke necesitan, pero creo ke merece la pena por ke existen muxas ayudas.
Lo malo es ke no existe muxa informacion para cuando kieres regresar a Galicia :-(

Voltar para “O Retorno a Galicia”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 4 visitantes