Crise e diáspora

Axudas para retornados, experiencias, información de utilidade...
casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Crise e diáspora

Mensagempor casdeiro » terça, 06 mai 2008, 08:34

Alédame que se reintroduza e centre de novo o tema de partida. Grazas aos que contribuídes nese sentido.

Vou dar a miña opinión sobre algunhas cousas que se están a dicir.

jorgegustavot Escribeu:Todo surgió de que "habría que repartir la riqueza y preocuparse por los trabajadores, según silvine..." No hay que repartir nada, si hubiera algo saldrá del propio sacrificio de los que se radiquen allí... (...) Nadie piensa creo yo en reclamar nada

Eu non estou de acordo. Coido que é evidente que hai xente que si que volve reclamando "algo". E coido que se lle está a dar algo, que as propias leis galegas o recoñecen (comenzando pola Lei da Galeguidade e pasando por moitos milleiros de euros que se dan desde a Xunta, principalmente desde Emigración). O chamado "Estado do benestar" que temos (e estamos a perder pouco a pouco) en España e en Galiza, recoñece un certo reparto ou redistribución da riqueza. E parte tócalle aos que non teñen recursos, parte aos inmigrantes, parte aos retornados, etc. etc.

Facer depender a axuda do que poidan ter contribuido é un modelo afastado do noso, que máis podería parecerse ao estadounidense, onde nin saúde pública digna de tal nome teñen. Aquí calquera que chegue ten axudas, escola para os seus fillos, médico de balde... e ogallá seguira a ser así por moitos anos, pero... E os nosos retornados penso eu que con máis dereito que ninguén. Faltaría máis!

Solidariedade, compañeiros, diso falamos. Xustiza e dereitos sociais.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Crise e diáspora

Mensagempor casdeiro » terça, 06 mai 2008, 08:38

bershky Escribeu:Jorgegustavot Escribeu:Todo surgió de que "habría que repartir la riqueza y preocuparse por los trabajadores, según silvine

Grazas! grazas pola axuda!

... Só lle faltaba a miña Galiza, que os da diãspora, voltaran a gobernala...

Apertas!

Voltaran gobernala? Voltaran para gobernala???? Non che entendín ben. En calquera caso... digo eu: e logo por que non? Seica non somos galegos coma os demais, ou? En Fillos sempre defendemos o dereito á participación política dos galegos do exterior. Temos (teñen, algúns) dereito a voto. Seica non che parece ben? E decidir o voto contribúe a decidir o goberno. Ogallá "gobernásemos" realmente os cidadáns!! Pero nesta farsa que lle chaman "democracia" os que gobernan son catro coa coartada de que os votamos (de que os votan) cada catro anos e despois fan o que lles sae do reverendísimo... :x

Así que nin os de fóra, nin "os de dentro" gobernan realmente. E para ter dereito á farsa do voto estamos ou deberiamos estar en igualdade de condicións, xa que todos facemos parte desta ;-)

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Crise e diáspora

Mensagempor casdeiro » terça, 06 mai 2008, 08:42

cachafeiro Escribeu:aquì lo que se discutìa era si los gallegos de galicia o los sindicatos temìan el retorno de los gallegos repartidos por el mundo, y le recuerdo que nò por aventureros, sino que la crisis del momento lo ameritaba.

Por precisar novamente as miñas informacións iniciais que deron pé a este debate, non era tanto que temesen o retorno como tal retorno se non que temían que se se daba ese masivo retorno (cousa que coincido en pensar que é máis que probable), se crease un problema aínda maior, pero coido que o dicían non só pensando nos que están agora xa residindo aquí senón en que tamén se verían perxudicados os propios retornados, ao se atoparen cunha situación en Galiza que non preveu o seu masivo retorno e polo tanto non lles ía ofrecer a axuda social ou estatal precisa. Quero pensar que máis ben ía por aí a cousa.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Crise e diáspora

Mensagempor casdeiro » terça, 06 mai 2008, 08:48

casdeiro Escribeu:Quero pensar que máis ben ía por aí a cousa.

Xa que non web da CIG non atopo referencia algunha a este tema, vou ver de llelo consultar directamente por mail para que nos dean algunha explicación. Non me gusta falar por boca de ninguén e mellor que nos conten eles mesmos onde radica o seu temor.

xosenri
Registado: quinta, 24 jan 2008, 22:44

Crise e diáspora

Mensagempor xosenri » terça, 06 mai 2008, 10:28

Xa que non web da CIG non atopo referencia algunha a este tema, vou ver de llelo consultar directamente por mail para que nos dean algunha explicación. Non me gusta falar por boca de ninguén e mellor que nos conten eles mesmos onde radica o seu temor.[/quote] http://www.ciberirmandade.org/taboleiro ... =13&t=2788 http://www.ciberirmandade.org/taboleiro ... =13&t=2064 Pois pode poupar os folgos e abondos e rescendentes estrumes atópanse lá so que molan de falaren o castrapo normativo e non ven con bos ollos aos galegos que escreben en Castelán , ainda que falen o galego de aldea mellor que calquera deses neofalantes que de tanto mexer na política, pouca laboura dedican á fala, compréndese porque non pasan do 5% de votos. Vivan los gallegos republicanos de mi Argentina, los de calle Chacabuco, los de la Federación, pués bien le vendría a galicia que vuelvan y hagan volar las plumas de tanto caciquismo agónico a derecha e izquierda y viva el Reintegracionismo ue hacen 32 años que enseñan, desde antes de que muchos de los galegos de la irmandade se ocupen siquiera de él. Y qué clase de Galego Enxebre puede ver el apellido Cachafeiro sin resaltar antes que otra cosa que es el de Avelino cachafeiro Bugallo el Gaiteiro de Soutelo, al que dibujó Castelao y el que guardó su instrumento durante toda la negra noche franquista?

perdiz
Registado: domingo, 25 nov 2007, 18:53

Crise e diáspora

Mensagempor perdiz » terça, 06 mai 2008, 13:42

que lastima que tudo isso esteja acontecendo, neste rincão tão querido.

quebra o encanto, nasce a desconfiança, e tudo isso, por uma semente plantada por alguém que só diz que ama galicia, e que verdade só demonstra o sentimento de egoísmo e rancor que tem e não consegue entender esse nosso espírito de amizade e um amor incomum por nossa terra.

mas........já sobrevivemos a coisas piores e não será esse sentimento de rancor de alguns poucos que nos vai fazer sucumbir.

temos estrutura, temos pilares inquebrantáveis, não de cimento e areia, mas sim, de amor e amizade verdadeiros.

que a paz torne de pronto a esse nosso rincão.

apertas a todos

perdiz

jorgegustavot
Ex-membro
Registado: terça, 04 mar 2008, 19:23

Crise e diáspora

Mensagempor jorgegustavot » terça, 06 mai 2008, 15:03

sabias palabras de mi amigo el filósofo=" Lume nunca mais" Mecos, bicos e agarimos=mimos, besos y caricias...

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Crise e diáspora

Mensagempor cachafeiro » terça, 06 mai 2008, 18:32

Casdeiro:" E os nosos retornados penso eu que con máis dereito que ninguén. Faltaría máis!

Solidariedade, compañeiros, diso falamos. Xustiza e dereitos sociais.

Gracias Casdeiro, necesitaba de esas tus palabras. Te lo agradezco en nombre de todos esos que ya no estàn, de mis abuelos, de mi padre, que no tuvieron la felicidad de volver a su aldeas tan queridas, y de los que aùn siguen añorando retornar. Habìa un poema de Rosalìa de Castro que meu pai no podìa escoitar sin que se llenaran de làgrimas los ojos:
"Airiños, airiños aires,
airiños d´a miña terra;
airiños, airiños aires,
airiños, levàime á ela.
Sin ela vivir non podo
non podo vivir contenta,
qu´adonde queira que vaya
cròbeme unha sombra espesa".
Gracias a tì Xosenri, porque se habìa querido manchar el apellido de mi padre, un apellido que hasta pueblo tiene, y ni hablar de don Avelino, o Gaiteiro de Soutelo, que le llevò a los gallegos del mundo el son de su gaita y hasta foi a dàr ànimos a las tropas que loitaban en Madrid. Y sì! Vivan todos los gallegos del mundo por los que tan orgullosos nos sentimos sus hijos! !Y viva la Federaciòn que tan bien nos representa a los que aquì vivimos!!Y Viva la Repùblica!
Gracias, meu irman Perdiz, porque siempre tienes esa palabra justa, esa que te llega al corazòn, que te hace ver que el orgullo que sentimos por nuestro ADN es genuino y no sabe de mezquindades, no necesitamos de tener tierras para sentirnos dueños, dueños de sabernos Gallegos.
GRACIAS.
Alejandra Cachafeiro Camiña

perdiz
Registado: domingo, 25 nov 2007, 18:53

Crise e diáspora

Mensagempor perdiz » terça, 06 mai 2008, 19:01

gracias alejandra, tens lugar cativo em meu coração

DO QUE EU GOSTARIA DE SER DONO EN GALICIA?

apenas do reflexo da lua na água em qualquer lugar da aldeia de meu avo.

e de um carvalho enorme, de tamanho incomensurável, onde em cada ramo eu pudesse encontrar um irmão de DNA como tu.

apertas a todos
perdiz

bershky
Registado: quarta, 18 jan 2006, 10:39

Crise e diáspora

Mensagempor bershky » terça, 06 mai 2008, 20:21

jorgegustavot Escribeu:Todo surgió de que "habría que repartir la riqueza y preocuparse por los trabajadores, según silvine..." No hay que repartir nada, si hubiera algo saldrá del propio sacrificio de los que se radiquen allí... (...) Nadie piensa creo yo en reclamar nada.

CASDEIRO:
Eu non estou de acordo. Coido que é evidente que hai xente que si que volve reclamando "algo". E coido que se lle está a dar algo, que as propias leis galegas o recoñecen (comenzando pola Lei da Galeguidade e pasando por moitos milleiros de euros que se dan desde a Xunta, principalmente desde Emigración). O chamado "Estado do benestar" que temos (e estamos a perder pouco a pouco) en España e en Galiza, recoñece un certo reparto ou redistribución da riqueza. E parte tócalle aos que non teñen recursos, parte aos inmigrantes, parte aos retornados, etc. etc.

Casdeiro, e logo, de onde saíron e saen os cartos pro chamado estado de benestar?, ? senón do pobo!
Imaxinemos que voltan os 2,3,4, 5 millóns previstos? a canto remonta a provisión, e pra cantos anos contan que chegue? canto lle costará a cada cidadán español máis o ano, por cada axuda o retornado?

Axudas? Axudas si! pros vellos, axudas pras escolas, universidades axudas pros minusválidos, hospitales , etc? pero por favor ! non pros que teñen aínda bo lombo e capacidade de traballaren! Olla Casdeiro a solidariedade en teoria éche moi doada de aplicar , pero poñela en práctica éche outro cantar.?

O ideal sería que parte dos que foran voltando, o fixeran , pero cun contrato de traballo nas máns, de xeito que eles tamén axiña tributaran?

Casdeiro, un país de lapóns non vai adiante! Hai que ser traballadores e non esperarmos pola esmola do estado ( que a fin de contas suor do traballador, é ), se queremos levantalo tellado pra riba, e nese sentido, haiche moitos que a conta de tanta solidariedade, viven rascando o embigo!

Casdeiro Escribeu:Aquí calquera que chegue ten axudas, escola para os seus fillos, médico de balde... e ogallá seguira a ser así por moitos anos, pero... E os nosos retornados penso eu que con máis dereito que ninguén. Faltaría máis!.

Escola pros fillos gratis non debería ser unha axuda, senón unha obriga. Doutores de balde? logo seica que traballan gratis, Casdeiro?
E voltamos a mesma! de balde a costa do pobo!!

Eu non sei con quen falaba... Ah xa! co meu primo de Barcelona... Pois si!! que calquera pode vir facer unha intervención cirúrxica a España de balde? De balde?

Imos de primera como sigamos así... Dígocho eu!

Voltar para “O Retorno a Galicia”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 3 visitantes