Manifestación virtual de apoio á Manifestación do 23-F en Ma

A conservación do medio natural galego e os seus recursos, catástrofes ecolóxicas, perigos, etc.
silvy
Registado: sexta, 18 out 2002, 23:00

Mensagempor silvy » domingo, 23 fev 2003, 06:55

DESDE SAN CARLOS DE BARILOCHE, PATAGONIA ARGENTINA, DESEO UNIR MI VOZ A LA TODOS LOS GALLEGOS, PARA QUE DE UNA VEZ POR TODAS, LOS RESPONSABLES DE ESTE DESASTRE, SE OCUPEN COMO CORRESPONDE, DE ENCONTRAR SOLUCIONES.
COMO NIETA DE GALLEGOS, MI CORAZON SUFRE AL VER LAS IMAGENES DE LA MAREA NEGRA, RUEGO A DIOS QUE LOS GOBERNANTES ESCUCHEN EL CLAMOR DE TODO EL PUEBLO ESPAÑOL Y DEL MUNDO.
SILVIA GONZALEZ SENANDE
Última edição por silvy em sábado, 08 nov 2014, 21:11, editado 1 vez no total.

crisg
Registado: quarta, 13 fev 2002, 00:00

Mensagempor crisg » domingo, 23 fev 2003, 07:15

Como hija de gallegos, y viviendo en la tierra de mis padres, me uno virtualmente a esta manifestación, diciendo por favor NUNCA MAIS, NUNCA MAIS, a todos los que de algún modo u otro marginan esta bella y rica tierra, donde los que deben no ponen todo lo que pueden y deben para colocar a Galicia en el lugar que se merece por su riqueza y su potencialidad, para quienes se aprovechan de lo que da, pero no propician que crezca y sobre todo se aprovechan del trabajo y amor a él que tienen los gallegos, engañándolos y en muchos casos, abusando de su ignoracia para hacerles creer que mas que esto no se puede alcanzar. Que quienes tiene la posiblidad de educar lo hagan, pero sobre todo para que todos tomemos conciencia que la política tiene que ser algo más que palabras bonitas y promesas electorales, que tienen que ser realidades y sobre todo no subestimar a quienes los votan, que no son los políticos los que regalan algo sino que son solo administradores de nuestros impuestos.
Última edição por crisg em sábado, 08 nov 2014, 21:11, editado 1 vez no total.

cadierno

Mensagempor cadierno » domingo, 23 fev 2003, 10:53

COMO TODA ANDALUCIA Y DESDE SEVILLA A MIS AMIGOS Y FAMILIARES GALLEGOS GRITO CON VOSOTROS !!NUNCA MAIS!! Y RESPONSABILIDAD A LOS CULPABLES DE LA TRAGEDIA
Última edição por cadierno em sábado, 08 nov 2014, 21:11, editado 1 vez no total.

esteirana

Mensagempor esteirana » domingo, 23 fev 2003, 11:09

Desde Nova Iork, e en nome de toda a miña familia, expreso o meu apoio a esta manifestación que hoxe se celebra en Madrid. Que esta traxédia non se volva a repetir e que os responsables paguen o dano que nos fixeron. Hoxe tamén nós berramos desde a distancia.

¡¡¡NUNCA MAIS!!!

Inés e familia.
Última edição por esteirana em sábado, 08 nov 2014, 21:11, editado 1 vez no total.

castrelo
Registado: quarta, 07 ago 2002, 23:00

Mensagempor castrelo » domingo, 23 fev 2003, 11:13

desde nueva york envio mi cariño y solidaridad a todos los voluntarios que participan en esta manifestacion para demostrar a los empleados publicos que "nunca mais"pase algo parecido.
"erguete pobo galego"
benjamin garcia cacabelos,
long island ny.
cambados pontevedra.
Última edição por castrelo em sábado, 08 nov 2014, 21:11, editado 1 vez no total.

carlosmanuel
Registado: sexta, 15 mar 2002, 00:00

Mensagempor carlosmanuel » domingo, 23 fev 2003, 13:14

Desde Posadas, Misiones, Argentina, envío mi fraternal solidaridad a todos los gallegos por el tremendo daño sufrido en costas y playas. Recordando a mi abuelo que hablaba del mar puro de Galicia, ojalá que nunca mas oscuros intereses económicos prevalezcan por sobre los derechos vitales del hombre y la naturaleza, que nunca mas la negra podredumbre del dinero enlode el mar puro de Galicia.-

Carlos Manuel Freaza
Posadas-Misiones-Argentina
Última edição por carlosmanuel em sábado, 08 nov 2014, 21:11, editado 1 vez no total.

xomaloga
Registado: terça, 26 mar 2002, 00:00

Mensagempor xomaloga » domingo, 23 fev 2003, 13:58

Está moi ben esto de manifestarse, eu adoito facelo sempre que podo, malia que por esas cousas da vida, o dia que NUNCA MAIS tomou Madrid, eu debía de abandoa-la cidade para voltar a Galiza.

Pero eso é o de menos, o que a min me importa e preocupa, non é a cada vez mais frecuente necesidade de manifestarme (xa había motivos dabondo, podedes creerme), senón esa tendencia suicida que temos os galegos de esquencer as manifestacións cando chegan as eleicións, pois, inevitablemente, aparecerá un Don Manuel arrodeado de mil gaiteiros a consumar a non menos nova por repetida afrenta a intelixencia dun pobo.

Polo de pronto, represento a terceira diáspora na miña familia, inda que alomenos polo de agora, poida que non teña que facer as americas.

Namentras, o de Adolf Hitler repétese, e os españois nomearon presidente o maior enemigo da democracia, do pobo e da liberdade de expresión que gobernara iste pais dende Franco.

PD) Botase de menos unha gaita nos iconos, je,je
Última edição por xomaloga em sábado, 08 nov 2014, 21:11, editado 1 vez no total.

luou
Membro falecido
Registado: terça, 11 jun 2002, 23:00

Mensagempor luou » domingo, 23 fev 2003, 14:07

Quiero expresar mi apoyo a la manifestación que se esta realizando hoy en Madrid por la Plataforma CIDADA Nunca MAIS.- Apoyo a todos los hermanos gallegos, deseandoles un triunfo en dicha lucha y que desde todos los rincones del mundo estamos con ellos.-
Elena Parajo
Luou Teo Santiago de Compostela
Montevideo Uruguay
Última edição por luou em sábado, 08 nov 2014, 21:11, editado 1 vez no total.

lurova
Registado: terça, 30 abr 2002, 23:00

Mensagempor lurova » domingo, 23 fev 2003, 16:12

Desde Azul, Argentina, envío mi apoyo a vuestra cruzada ecológiaca. Espero que las empresas involucradas tomen conciencia y todos los recaudos correspondientes para que estos accidentes no vuelvan a repetirse. Fuerza en la lucha por el nunca mas.
Luis
Última edição por lurova em sábado, 08 nov 2014, 21:11, editado 1 vez no total.

xose

Mensagempor xose » segunda, 24 fev 2003, 13:47

Dende Arxentina, uhn fillo de galegos, que berra "NUNCA MÁIS" xunto a meus irmáns os galegos na terriña!
Un saúdo pra os mariñeiros galegos neste día!
BERRA GALIZA !!!
Xosé O.Piñeiro
Fillo de San Miguel de Valga-Pontevedra
Última edição por xose em sábado, 08 nov 2014, 21:11, editado 1 vez no total.

Voltar para “Ecoloxía en Galicia”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 2 visitantes