Hoxe é un día MOI especial

Nacementos, matrimonios, aniversarios, defuncións...
esteirana
Registado: quarta, 13 fev 2002, 00:00

Mensagempor esteirana » segunda, 28 jul 2008, 22:28

Tiña que ser no día de Galicia, non podía ser doutro xeito ;-) Felíz aniversario, xa sabedes que me aleda moito vervos felices e tamén me aleda ter estado convosco nos dous días :-)

mary556
Registado: quinta, 20 fev 2003, 00:00

Mensagempor mary556 » terça, 29 jul 2008, 01:44

Benqueridos Ana e Manuel:
Qué poido decirvos, máis que ficades a fermosa luz de amor que puiden ver persoalmente nos vosos ollos, acolá, na miña sempre lembrada Santiago de Compostela...Terra máxica de tódolos feitos, de tódalas cosas belas da vosa vida presente e futura...
E Fillos segue a facer milagres...
Que vivades unha eterna aperta de amor, meus tres inesquecibles irmanciños...Testigos dos momentos máis doces e movilizadores da miña vida: o meu rencontro coa miña terra, coa miña casiña nadal, coa miña praia da nenez...
Noraboa, ledo aniversario e moito, moitísimo amor...
Quérovos!

casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Mensagempor casdeiro » terça, 29 jul 2008, 08:24

Grazas, amigas :-) Dá xenio -como di Bershy, e como dicían os meus avós- ter xente coma vós con que compartir estes sentimentos. Apertas moi fortes!!

anavilat
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 17 mai 2006, 14:29

Mensagempor anavilat » quarta, 30 jul 2008, 23:01

Grazas a todos de novo!!!! Moitos dos que escribistes aqui, tan fermosas palabras, tendes un sitiño moi importante no meu corazón. A algúns coñezovós persoalmente, a outros non, pero non perdo a esperanza de que algún día será. Non teño máis que palabras de agradecemento para todos vós.

Mirade como son as cousas e as voltas e coincidencias que ten a vida!!!! Que o Casdeiro xa falaba de Vilatuxe no 2001;

http://www.fillos.org/galicia/index.php ... pic&t=2912

Tiñades que vernos as caras despois de que nós demos conta de este achadego!!!! X-D
Mil bicos, familia!!!

casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Mensagempor casdeiro » quinta, 31 jul 2008, 07:33

anavilat Escribeu:Tiñades que vernos as caras despois de que nós demos conta de este achadego!!!! X-D

Fuches ti quen se deu conta, carroucha!! O teu interese por ler ese exemplar que atesouro do noso primeiro libriño, xa practicamente esgotado, para botar unha ollada ao que era Fillos naqueles tempos, o que escribía a xente, as fotos das xuntanzas, etc. tivo esta recompensa inesperada. Quen me ía dicir a min... xuntarme varios anos despois cunha dese "Villatuje" :D

Sonche as reviravoltas do destino!!!!

pilarmabel
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 03 ago 2005, 15:44

Mensagempor pilarmabel » terça, 05 ago 2008, 03:23

Siempre existe en el mundo una persona que
espera a otra, ya sea en el medio del desierto
o en medio de una gran ciudad. Y cuando estas personas se cruzan y sus ojos se encuentran,
todo el pasado y todo el futuro
pierden completamente su importancia
y sólo existe aquel momento.

?El Alquimista? de Paulo Coelho

Desearles que esta nueva vida que comenzaron hace un año, perdure por muchos más ;-)

Un saludo
Pilar

Voltar para “Notas sociais dos membros de Fillos”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante