PORQUE NON QUERO A NACIONALIDADE ESPAÑOLA

Leis españolas sobre nacionalidade, emigración, trámites, estranxería, visados...
cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » segunda, 17 nov 2008, 13:42

Para quen lle interese quero explicar porque non quero a ciudadanìa española. Fai 15 anos fuì con todos os meus papeis en orde para sacar a ciudadanìa española, obrigada pola miña nai, cando estaba no portelo e a empregada estaba revisando os certificados, lle pedì que mos devolvese, me preguntò porquè e simplemente díxenlle: porque non nacì en España.
Sentìa que estaba "pedindo" algo que eu consideraba que xa tenìa por dereito propio, se eu xa me sintìa española, para que necesitaba un papel que o acreditase?
Se era para esixir compensasiones a futuro, non a querìa, pois eu neste pais cumpro todos os requisitos para o dìa de mañá ter a miña jubilaciòn e os meus servizos sociais asegurados.
Se era para que a miña filla tivese unha saída laboral, non a querìa, pois ela aquì ía terminar os seus estudos universitarios que son gratuítos e de excelencia acadèmica.
Agora, se alguén me asegurase que me darìan a Ciudadanìa Galega, serìa outro cantar.
Ninguén dos "nativos" galegos pode sequera imaxinar o ORGULLO que eu sinto de SER GALEGA, de como difundo A miña CULTURA e transmítolla á miña filla, que NON É GALEGA DE SANGUE,
pero é GALEGA DE CORAZÒN.
Pero non por non querer eu tramitar a ciudadanìa Española, permito que non se cumpla a lei escrita e a natural de que se lle outorgue a quen lle corresponde, pois os que aquì estamos, é porque os nosos pais non tiveron a oportunidade na súa España, para seguir allì coas súas vidas e os seus traballos, e formar as familias que hoxe parecese que queremos as "migallas" do sopapo que comeron os que non tiveron que emigrar.
O que dixen a sido con respecto e educaciòn.
Moitas grazas por habelo leìdo.

Alexandra Cachafeiro Camiña
Filla de Campo Lameiro e Cerdedo-Pontevedra
Nacida na Arxentina

arisil
Registado: terça, 08 jul 2008, 17:54

Mensagempor arisil » terça, 18 nov 2008, 23:43

Hola Alejandra.

A mi me intereso tu carta, por eso la he leído
Sobre la decisión tuya de no tomar la ciudadanía española, quien puede estar en contra es una decisión tuya, y por supuesto muy respetable.
Pero mira, creo que te equivocas en las razones que expusiste para no querer tomarla.
A continuación en otra página vas a poder ver porque digo, creer que te equivocas cuando no quieres tomar algo que por ley te pertenece, pero quiero que quede claro que no tengo nada que decir sobre tu decisión pues es tuya, nada mas que tuya.

Un abrazo

Arisil

Voltar para “Lexislación que nos atinxe”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 3 visitantes