Xuntanza en Santiago de Compostela

Lugar para anunciar xuntanzas de membros de Fillos e outras xuntanzas de galegos-as no mundo.
anavilat
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 17 mai 2006, 14:29

Mensagempor anavilat » sábado, 22 jul 2006, 17:43

Bueno, esto vai moi tarde, pero os sentimentos son os menos.
Teño a moi mala costume de chegar tarde a todos os sitios, os amigos sempre me din que chegarei tarde ata o meu propio enterro. E como non, tamén cheguei un pouco tarde a Xuntanza. Estabanme esperando na Praza de Praterias como acordaramos, non coñecia a ninguén, pero enseguida, cando ia baixando polas escaleiras da praza recoñecin a Marisa, que enseguida se deu conta quen era e sorriume, non sabedes o que me relaxou aquel sorriso pois levaba comigo unha chea de emocións que non podo explicar ou non o vou a intentar por que me liaria igualiño que unha presiana.
Non eramos moitos, pero podovos dicir que eramos os mellores de cada casa e de algunha habia dous. Estabamos, Daniel Rilo e a súa dona Liliana (non sabedes o que sufreu Daniel entre tanta muller ata que chegou Martiño, iso que levaba a unha gran muller o lado), Graciela Fondo (recen del volta na Arxentina), Marisa (a armadanzas desta xuntanza), Martiño que por culpa do traballo (el tiña disculpa, non coma min) chegou cando estabamos casi acabando de xantar e máis eu (a novata). Despois das respectivas presentacións cos seus correspondentes bicos, diriximonos a tomar algo fresquiño, pois o calor en Compostela era esaxerado. Estivemos na Casa das Crechas un bar emblemático na cidade. Despois de unha boa parafada diriximonos a o restaurante Bierzo Enxebre, ali Daniel non falou moito pois xa vos dixen o motivo antes ajjajajjaja eramos moitas mulleres a darlle a sin oso como para deixa-lo falar jajajjajajajja. Pero Martiño non tardou en chegar para axudarlle a quitar o morto de enriba jajajajjajaja.
Despois de un bo xantar diriximonos a Alameda, pasando por San Martin Pinario, a Catedral, Fonseca o Franco.... ali Daniel despediuse de todos, chamabao o deber, ainda que nos deixou en moi boa compañia, pois Liliana compartiu con nós o resto da tarde.
E paseando e dandolle o papo pasounos a tarde voando ( alo menos a min).
Despedimos tamén a Martiño o lado do estacionamento de San Clemente, coa intención, se é que podia, de atoparnos na Praza do Obradoiro as once da noite, para ensinarlle a Graciela a beleza da Catedral coa luz da lúa chea.
Asi que quedamos as mulleres soas ( perigo jajajajjaja). Pero Marisiña, despois de un anaco de risas e contos tiña que marchar, pois tiña moito camiño por diante, dende Santiago a Fonsagrada ai un bo anaco. Con ela marchou tamén Liliana, asi que Graciela e máis eu seguimos recorrerdo a cidade ata as 12 da noite, cando os nosos pés e maila lingua xa non podian máis.
Non sabedes o bo sabor de boca que me deixou esta "minixuntanza". Espero participar en máis, sobre todo polos lazos que se forman cando esta máquina non ten nada que ver. Dende ese día ahi moitos máis sentimentos que me unen a Fillos.
Unha grande aperta a todos os que de unha ou outra maneira vos sentides Fillos de Galicia.
Bicos moitos, moitos bicos.
Última edição por anavilat em sábado, 08 nov 2014, 21:39, editado 1 vez no total.

marisalvar
Registado: sábado, 08 mar 2003, 00:00

Mensagempor marisalvar » sábado, 22 jul 2006, 21:05

Ana...¡ que morriña me da pensar na xuntanza ! :-)) Sobre todo hoxe que recibín unhas fotos da xuntanza de Bos Aires e estaba Graciela lémbrándome o lonxe que está xa de Santiago.

Para min, que xa son "veterana" nas xuntanzas de Galicia foi unha ledicia poder coñecervos a ti e a Graciela, e volver a ver a Martinho despois de preto dun ano, ou compartir unhas risas cos meus queridos Daniel e Liliana , a quen coñecín na miña primeira xuntanza e con quen me une una fermosa amizade dende aquela.

Agardo que poidamos armar axiña outra para coñecer aos que estean por aquí neste tempo en que volven á casa tantos emigrantes. Teño que agardar uns días para dicirvos porque teño cousas importantes pendentes e dependo de como saian.

Xa falaremos :-)

Moitos bicos

Marisa
Última edição por marisalvar em sábado, 08 nov 2014, 21:39, editado 1 vez no total.

marisalvar
Registado: sábado, 08 mar 2003, 00:00

Mensagempor marisalvar » sábado, 22 jul 2006, 21:53

Hai xa fotos da nosa xuntanza nos álbumes :-)
Última edição por marisalvar em sábado, 08 nov 2014, 21:39, editado 1 vez no total.

angelica
Ex-membro
Registado: quarta, 27 jul 2005, 22:26

Mensagempor angelica » domingo, 23 jul 2006, 15:44

Anoche, a última hora, entré a la página de Fillos, como todos los días y leí el emotivo relato que hizo mi querida Anita, sobre el encuentro en Santiago.
Me fui a dormir y esta mañana me desperté con una gran sonrisa en mi cara.
Habia tenido un sueño hermoso: Ahi, en Compostela (tierra de mis padres), en la misma Plaza de las Platerías, estaba Marisa con un enorme cartel en sus manos que decía: ¡¡¡ AQUI GRAN XUNTANZA DE FILLOS DE GALICIA !!!
Iban llegando uno a uno, los que viven allá en Santiago, en Pontevedra, en Orense, en Verin, en Lugo, en Fonsagrada, en La Coruña, y llegabamos tambien los que vivimos en Argentina, Uruguay, Brasil, Estados Unidos, Cuba, Francia, Suiza, Portugal y otros tantos países que cobijan a los emigrantes gallegos y a sus hijos y nietos.
La plaza se llenó de fillos, todos nos presentábamos, conocíamos nuestros nombres por tanto intercambio de mensajes, charlas en el batepapo, opiniones vertidas en el Taboleiro.
Nos abrazábamos, llorábamos, reíamos, de puro gozo, de pura alegria y felicidad por vernos por fin cara a cara...
Ya la pequeña Plaza de las Platerías quedó chica para albergarnos a todos.
¡¡¡ Eramos tantos !!! Nos fuimos entonces hasta la Plaza del Obradoiro. Alli iba Marisa adelante con el gran cartel, y todos la seguíamos.
Cuando estuvimos frente a la Catedral le agradecimos a Santiago Apostol la posibilidad de reunirnos ante su presencia.
Fue un encuentro maravilloso, inolvidable...
¿Realmente lo habré soñado? ¿O sucedió y fue tan hermoso que se pareció mucho a un sueño?
Ruego a Dios que algun dia se convierta en realidad...
Última edição por angelica em sábado, 08 nov 2014, 21:39, editado 1 vez no total.

anavilat
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 17 mai 2006, 14:29

Mensagempor anavilat » segunda, 24 jul 2006, 00:22

Ojalá algún día pudiese hacerse realidad Angélica. Ojalá......
Última edição por anavilat em sábado, 08 nov 2014, 21:39, editado 1 vez no total.

antas
Registado: terça, 18 nov 2003, 00:00

Mensagempor antas » terça, 25 jul 2006, 19:59

Con tanta carga emotiva que lles das ós relatos, Ana, lograches proxectar nos soños de Angelica a EMOCIÓN con maiúscula. Conste que eu, cando lin o teu relato da xuntanza tamén se me puxeron os dentes longos.

(A min tamén me gustaría que o teu soño se materialice algún día, Angelica. Por moitísimas razóns para todos recoñecibles, pero ver a Marisa co cartelón encabezando a marcha tamén sería un puntazo!).

Unha aperta para os que tivestes a sorte de asistir e outra para os que temos que soñalo.

Xosé Luís Santiso
Antas de Ulla (Lugo)
Última edição por antas em sábado, 08 nov 2014, 21:39, editado 1 vez no total.

pilarmabel
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 03 ago 2005, 15:44

Mensagempor pilarmabel » quinta, 27 jul 2006, 13:43

Ana, creo que me estas contagiando y seremos dos en llegar tarde al entierro X-D
Aunque como bien sabes estuve con mi corazón en esa xuntanza, leyéndote lograsteis que retrocediera en el tiempo y vuelva a caminar por todos y cada uno de los currunchos de Santiago de Compostela.
Muy acertadas las palabras de Antas, cuando se lee tú relato.
También deseo que tu sueño Angélica, se haga realidad, así poder decir:
Que juntos queremos y juntos podemos ;-)
Un saludo
Pilar

Voltar para “Xuntanzas”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 4 visitantes