Un novo "fillo de Galicia"

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
pieirp
Registado: sábado, 30 jul 2005, 20:51

Mensagempor pieirp » sábado, 30 jul 2005, 21:07

Bueno. Chámome Alejandro e son de Portonovo, concello de Sanxenxo (Pontevedra). Na miña familia non hai emigrantes pero quero entrar a forma parte deste "familia" de galegos do mundo para prestar a miña axuda a quen a demande. Para calquer cuestion relacionado coa ben amada Galicia non dubidedes en colsultarme cun email!
Última edição por pieirp em sábado, 08 nov 2014, 21:14, editado 1 vez no total.

antoniorey
Registado: terça, 19 fev 2002, 00:00

Mensagempor antoniorey » sábado, 30 jul 2005, 23:35

Ola Alejandro :)

Benvido ao noso Centro Galego Mundial ;)

O meu avó naceu en Torea, unha aldea do Concello de Muros (A Coruña) e veu á Arxentina no ano 1927.
Morreu aos 80 anos no Centro Galego de Bos Aires sen voltar á súa terra.

Eu coñecín Galicia no ano 2000 e non podo esquecela nin sequera un só día na miña vida.

Unha forte aperta.
Última edição por antoniorey em sábado, 08 nov 2014, 21:14, editado 1 vez no total.

snoopy
Registado: sexta, 15 abr 2005, 13:05

Mensagempor snoopy » quarta, 03 ago 2005, 18:20

Hola Alejandro, perdona pero no hablo gallego, lo leo perfectamente pero no lo hablo y menos lo escribo. A pesar de Snoopy, soy Marcela, de Argentina, nieta de inmigrantes de Pontevedra (Caldas de Reis) y si bien no tengo el gusto de conocer España (algùn dìa podrè), la llevo en mi corazòn ya que allì se encuentran mis queridos abuelos gallegos.
Un gran saludo y yo tambièn estoy aqui para ayudar a quien lo necesite.
Última edição por snoopy em sábado, 08 nov 2014, 21:14, editado 1 vez no total.

marisalvar
Registado: sábado, 08 mar 2003, 00:00

Mensagempor marisalvar » quarta, 03 ago 2005, 22:11

Benvido Alejandro.
Eu tamén son galega de Galicia :-) Vivo na Fonsagrada e levo dous anos e pico en Fillos.
Aquí hai moito que facer e moitas maneiras de colaborar. Seguro que atoparás a túa:-) Vai vendo o portal e logo falamos :-)
Necesitamos xente que se implique e arrime o ombreiro :-))

Saúdos

Marisa
Socia nº 46 da A. C. Fillos de Galicia
Última edição por marisalvar em sábado, 08 nov 2014, 21:14, editado 1 vez no total.

antoniorey

Mensagempor antoniorey » quarta, 03 ago 2005, 23:50

Ola Marcela:

Benvida a Fillos.
Estás apuntada na nosa "rolda" (lista de correos)?

Saúdos.
Última edição por antoniorey em sábado, 08 nov 2014, 21:14, editado 1 vez no total.

marisalvar
Registado: sábado, 08 mar 2003, 00:00

Mensagempor marisalvar » quinta, 04 ago 2005, 09:05

Hola, Marcela, te saludo de nuevo :-)

Te digo lo mismo que a Alejandro sobre la colaboración con Fillos.

Espero que podamos vernos en Galicia o Argentina algún día. Mi sueño es hacer el viaje al revés que vosotros: Yo quiero ir a Argentina :-)

Un abrazo

Marisa
Socia nº 46 da A. C. Fillos de Galicia
Última edição por marisalvar em sábado, 08 nov 2014, 21:14, editado 1 vez no total.

rdservia
Membro falecido
Registado: domingo, 24 fev 2002, 00:00

Mensagempor rdservia » sábado, 06 ago 2005, 03:47

Alejandro, bienvenido y me sumo a tus palabras eso de nuestra bien amada Galicia, no tenes idea que sentimos aquellos que lejos estamos pero cerca de la tierra de nuestros abuelos, de nuestros padres...
gracias a gallegos como vos, se acerca y se recuerda, gracias tambien a esta gran familia que como bien decis, es fillos, tuve la suerte un dia tambien como vos ingresar y hoy me encuentro con muchos pero muchos hermanos, hermanas, amigos y amigas, bien, pero bien queridos.......
Un abrazo....

Rubén Servia
San Fernando - Pcia. Bs.As. - Argentina
Noia-Fruime-Aldariz-Lousame-La Coruña
Asoc. Cultural Fillos de Galicia
Última edição por rdservia em sábado, 08 nov 2014, 21:15, editado 1 vez no total.

antoniorey

Mensagempor antoniorey » sábado, 06 ago 2005, 17:50

Ola Rubén ;)

Benvido ao Taboleiro.
Sempre é bo ler as túas mensaxes :)

Unha aperta.
Última edição por antoniorey em sábado, 08 nov 2014, 21:15, editado 1 vez no total.

pieirp
Registado: sábado, 30 jul 2005, 20:51

Mensagempor pieirp » domingo, 07 ago 2005, 17:52

snoopy Escribeu:Hola Alejandro, perdona pero no hablo gallego, lo leo perfectamente pero no lo hablo y menos lo escribo. A pesar de Snoopy, soy Marcela, de Argentina, nieta de inmigrantes de Pontevedra (Caldas de Reis) y si bien no tengo el gusto de conocer España (algùn dìa podrè), la llevo en mi corazòn ya que allì se encuentran mis queridos abuelos gallegos.
Un gran saludo y yo tambièn estoy aqui para ayudar a quien lo necesite.

Caldas de Reis é un pobo precioso! Encantanme as súas augas termais! Vou todolos anos a un festival de música ke se celebra a mediados de xullo: o Cultura Quente. Pode ke a súa web che sirva para saber algo máis do pobo dos teus abós. Ahí vai: http://www.culturaquente.com
Bikos!

Alejandro Piñeiro (Portonovo-Pontevedra)
zonamuerta77@hotmail.com
Última edição por pieirp em sábado, 08 nov 2014, 21:15, editado 1 vez no total.

angelica
Ex-membro
Registado: quarta, 27 jul 2005, 22:26

Mensagempor angelica » sexta, 12 ago 2005, 17:08

HOLA ALEJANDRO: Bienvenido a Fillos. No hace mucho que yo entré a esta página, pero ya me encariñé con ella y no pasa un día en que no entre a ver qué hay de nuevo.
Te cuento que yo vivo en Buenos Aires, Argentina y mis padres eran de Galicia, Santiago de Compostela, hermoso lugar al que pude conocer en el año 2000 y jamás olvidaré. Espero poder volver algun día allí, es mi mayor sueño. Un saludo muy grande y ojalá podamos seguir en contacto.
Última edição por angelica em sábado, 08 nov 2014, 21:15, editado 1 vez no total.

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 3 visitantes