Boas noites

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
xana
Registado: domingo, 22 mai 2005, 23:04

Boas noites

Mensagempor xana » segunda, 23 mai 2005, 22:34

Pois ben, voume presentar antes de participar no foro, para que saibades un pouco quen son eu.

O máis importante, pedir perdón polo meu "galego": non teño ningún parentesco real con Galicia (home, o segundo apelido de miña nai é xustamente "gallego", xa que logo algún devanceiro tivo que ser de alí, pero...). Son catalá e vivo en Barcelona, pero o meu rapaz é galego, vive na Coruña; gracias a el descubrín unha cultura interesantísima. Gústanme sobre todo a lingua, os mitos, a literatura popular e a xeografía (só puiden visitar A Coruña, Santiago e Santa Cruz, pero este verán espero ampliar o "tour", apetéceme moitísimo ver as murallas de Lugo, por exemplo).

Coñecín a web buscando información sobre lingua, e o foro pareceume unha oportunidade única para practicar o galego. De cando en vez vou ó Centro Galego de Barcelona, colaboro como voluntaria na biblioteca os sábados, e o luns e o mércores hai uns cursos de lingua e cultura aos que vou para escoitar e aprender un pouco máis.

Podería contar moitas máis cousas da miña vida, pero coido que non son demasiado interesantes.

Se tendes algunha dúbida ou curiosidade, preguntádeme sen problemas. :)

Lémonos polo foro, unha aperta!
Última edição por xana em sábado, 08 nov 2014, 21:08, editado 1 vez no total.

antoniorey
Registado: terça, 19 fev 2002, 00:00

Boas noites

Mensagempor antoniorey » terça, 24 mai 2005, 01:32

Benvida Xana :-)

Son neto de galegos e vivo en Bos Aires (Arxentina).
O meu avó naceu nunha aldea pertencente ao Concello de Muros (A Coruña). Veu para América no ano 1927 e nunca voltou á terra.
Morreu no Centro Galego de Bos Aires en 1988.
Eu vivín por máis de vinte anos na mesma casa e por eso aprendín amar a Galicia.

Que sorte que podes viaxar á nosa terriña.
Moitos de nós estamos moi lonxe ;-)

Un saúdo.

Antonio José Francisco Rey.
Socio N° 5 da Asociación Cultural Fillos de Galicia.
Última edição por antoniorey em sábado, 08 nov 2014, 21:08, editado 1 vez no total.

anamp
Registado: segunda, 07 jun 2004, 23:00

Boas noites

Mensagempor anamp » terça, 24 mai 2005, 08:18

Benvida a este foro e a Fillos!!!
Temos, logo, unha filla adoptiva!!
Non te preocupes polo teu galego, escribes perfectamente, e iso a verdade é que é unha ledicia, agora que vemos incluso políticos que falan un castrapo que non hai por onde collelo, e en plena campaña electoral!!! (ben, precampaña, pero coma se o fose de cheo).
Eu son Ana, nacín e vivo en Vigo, e tiven a sorte de non ter necesidade de vivir fóra de Galiza (de momento, cando menos...).
Benvida a este foro, e a Fillos!

Ana
Última edição por anamp em sábado, 08 nov 2014, 21:08, editado 1 vez no total.

xana

Boas noites

Mensagempor xana » terça, 24 mai 2005, 22:56

Gracias Ana e Antonio pola vosa benvida :-)

Antonio, o teu comentario fíxome pensar. Dixeches que estou preto de Galicia e, con todo, quéixome decote dos 1.100 kms de distancia que hai de Barcelona á Coruña... tes tódala razón, debería queixarme menos e ser máis agradecida. (Xustamente hoxe o meu rapaz chamoume "rosmona" :-D).

¿Estiveches en Galicia algunha vez?

antoniorey
Registado: terça, 19 fev 2002, 00:00

Boas noites

Mensagempor antoniorey » terça, 24 mai 2005, 23:35

Pois si, Xana, estiven en Galicia no ano 2000.
Ao ano seguinte Arxentina foi ao lixo e agora 1 euro custa 4 pesos, é dicir que a viaxe é catro veces máis cara ;-)

Estiven dúas semanas na casa da aldea onde naceu o meu avó.
Alí vive a curmá do meu pai e mais a súa filla :-)

Pasei uns dos momentos máis ledos da miña vida nese val preto da Ría de Muros, onde naceron ao menos os bisavós dos meus tataravós ;-)

Agora só teño a morriña e a posibilidade de estar "preto" da terra en Fillos de Galicia (o noso Centro Galego Mundial) ;-)

Saúdos dende o sur.

Galicia vive en nós.

Antón.
Son galego.
Última edição por antoniorey em sábado, 08 nov 2014, 21:08, editado 1 vez no total.

neleta
Registado: terça, 21 jun 2005, 18:44

Boas noites

Mensagempor neleta » terça, 21 jun 2005, 20:11

Felicítote, Xana, polo dominio do teu galego.
Moitos e moitas galegos e galegas ben quixeran
escribilo coma o fas ti.

Aquí unha galega sempre tratando de aprender.

Biquiños dende As Terras do Deza

Neleta
Última edição por neleta em sábado, 08 nov 2014, 21:08, editado 1 vez no total.

xana

Boas noites

Mensagempor xana » quarta, 22 jun 2005, 22:20

Ola Neleta! Benvida ao foro, e moitas gracias polo que dis do meu galego, fago o que podo :-) En setembro espero comezar os cursos de lingua galega na universidade, ademais quero facer dúas materias de cultura: unha do Camiño de Santiago e a outra de mitoloxía popular galega.

neleta
Registado: terça, 21 jun 2005, 18:44

Boas noites

Mensagempor neleta » sábado, 25 jun 2005, 23:17

Hola Xana. Vexo con agrado que estás moi metidiña na nosa cultura.O da mitoloxía galega deume unha idea, empezarei a estudiar ainda que despois das vacacións.

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 4 visitantes