Presentación desde Lalin

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
fotovilela
Registado: terça, 26 jan 2010, 18:51

Presentación desde Lalin

Mensagempor fotovilela » terça, 23 fev 2010, 13:04

Hola a toda a familia de Fillos.
En primeiro lugar pido disculpas por o meu galego escrito xa que anque son galego falante non domino a escritura; ainda asi vou a utilizalo.
Chamome José Ramón Vilela, teño 49 anos e fun nado na parroquia de San Xoan de Baión do concello de Vilanova de Arousa das Rias Baixas Galegas e neste momento resido no concello da Estrada e traballo en Lalin.
Son bisneto de quen tuvo que facer una emigración interior dentro da Galicia desde as terras altas de Melide hasta as Rias Baixas en forma de caseiro na procura de mellorar as condicions de vida.
Eu non teño parentes directos na emigración pero si descendentes de antepasados que tiñan en común o apellido Vilela e o lugar de orixen:Melide que e posible que poida ir atopando aqui e comunicarlle esto que compartimos e que descoñecen.
Espero ser util a esta comunidade e quedo a vosa disposición desde este lugar previlexado que e a nosa Galicia.
¡Encantado de encontrarvos!

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Presentación desde Lalin

Mensagempor cachafeiro » terça, 23 fev 2010, 16:24

Ola Xose Ramón e benvido a Fillos.
Ai home, se ti pides desculpa polo teu galego escrito que nos queda a nós para pedir, jajaja, que imos aprendendo na marcha.
E xa o creo que estas en lugar previlexado, que e a nosa Galicia, moitos de nós soñamos con coñecela algún dia.
Dende Bos Aires, unha grande aperta!!
Alexandra Cachafeiro Camiña

rubi
Socio/a
Socio/a
Registado: terça, 01 abr 2008, 22:58
Contacto:

Presentación desde Lalin

Mensagempor rubi » terça, 23 fev 2010, 17:35

Sexas moi benvido Xosé Ramón !!!! Esperamos verche moi seguido por aquí, participando e compartindo as túas experiencias con todos nós.
Aos que vivimos na diáspora interésanos moito intercambiar noticias, informacións, emocións e sentimentos cos galegos que viven en Galicia...Estamos ávidos do contacto con vostedes, porque así nos sentimos máis preto da terra nai.
Un saúdo desde Bos Aires-Arxentina
Rubí

sbaezagarr
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 04 mar 2005, 00:00

Presentación desde Lalin

Mensagempor sbaezagarr » quarta, 24 fev 2010, 03:37

José Ramón,
Benvido a este noso lugar de encontro virtual, no que espero atopes moitos amigos con quen compartir o sentimento pola terra dos nosos devanceiros.
Unha aperta desde Chile.
Sandra

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante