Hola sou UxueCB, socio 6500 da CVFG, eu non sei moi ben porque estou eiqui, creo no meu curto entender (tres aniños) que foi meu pai a quen se lle ocurriu esta tolada xa que eu pouco entendo de redes, páxinas, asoiacios, etc. (meu pai tampouco pero e moi atrevido) ...
Creo que lle oin decir que era unha omenaxe a sua filla, tampoco entendo o que unha omenaxe, pero, si o meu pai o di será que esta ben ...
e nada mais, boume que si se entera que escribo de seguro que me rifa, non lle gusta que ande cas suas cousas.
UxueCB
nada en Euskalherria, filla de galego, e outras cousas mais que ainda non entendo.
Membro 6500
-
- Ex-membro
- Registado: segunda, 12 ago 2002, 23:00
Membro 6500
Por certo manuel, habilitame, que xa teño ganas de "fozar" nesta maquina do demo.
Membro 6500
Benvida Uxue!!!
Aledamonos de ter sangue nova en Fillos!!!
Biquiños, que ven seguro che darei mañá na Manifestación do Día das Letras Galegas.
Biquiños, que ven seguro che darei mañá na Manifestación do Día das Letras Galegas.
-
- Ex-membro
- Registado: segunda, 12 ago 2002, 23:00
Membro 6500
anavilat Escribeu:Benvida Uxue!!!
Graciñas Ana,
Hoxe estou moi leda porque a miña nai (a ela gostache que lle chamen "ama" ou "amacho" pero eu digolle mami) levoume por primeira vez o circo, habia moitos animaes e paseino moi ben.
Moitos bicos pra vos.
UxueCB
Graciñas Ana,
Hoxe estou moi leda porque a miña nai (a ela gostache que lle chamen "ama" ou "amacho" pero eu digolle mami) levoume por primeira vez o circo, habia moitos animaes e paseino moi ben.
Moitos bicos pra vos.
UxueCB
Quem está ligado:
Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante