Ola!!! preséntome:

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Ola!!! preséntome:

Mensagempor cachafeiro » sexta, 12 set 2008, 18:29

Amigos de Fillos:

En verdade non son eu a que se và a presentar, pùes creo que despois de cinco meses de andar por estes lares, xa sabràn quen son.

Ao que lles quero presentar é ao meu pai, Don Jesus Manuel Cachafeiro Campos, é o rapaz tan guapo que aparece ao costado da mensaxe.
Llos querìa presentar porque por èl entrè a esta Comunidade, buscando aos fillos do seu irmán maior, o ùnico que habìa quedado en Galicia e que non puido volver ver. Por diferentes circunstancias lles fun contando a súa triste historia, algúns din apaixonante, para mì non. Triste é non telo ao meu lado e dicirlle que hè atopado a uns dos seus sobrinos. A busqueda a finalizado e era a miña ùnica débeda pendente coa meu papà.
Se me permiten seguirè en Fillos, onde tan còmoda séntome.
É como estar en casa, pero a miña casa en Pontevedra, nas miñas dúas casas, pois teño o corazòn partido en dous, unha en Campo Lameiro e a outra en Cerdedo.
Hoxe é un dìa moi especial pra mìn, con sentimentos moi atopados.
Por unha banda sento o vacio de non poder seguir cumplindole mais soños a Don Jesus e polo outro, unha inmensa alegrìa de saber que vou poder dicirlle ao meu curmán, canto añorò o meu pai ao seu. Que polo ùnico que querìa volver era polo seu Ramon.
Grazas por escoitarme.
Grazas.

Alexandra Cachafeiro Camiña

perdiz
Registado: domingo, 25 nov 2007, 18:53

Ola!!! preséntome:

Mensagempor perdiz » sexta, 12 set 2008, 18:45

Imagem
minha irmã de adn galego alexandra

obrigado, sou muito grato a ti por ser como és e nos mostrar quanto devemos aos nossos valorosos ancestrais, e ainda, como honrar suas existências.

com certeza, um gesto a ser seguido por todos descendentes desses heróis de outrora e de sempre.

apertas minha amiga
perdiz

lopez
Ex-membro
Registado: sábado, 19 out 2002, 23:00

Ola!!! preséntome:

Mensagempor lopez » sexta, 12 set 2008, 23:56

Bienvenido Don Jesus Manuel Ccchafeiro a esta comunidad. Uno nó se va totalmente de este plan de la vida, desde que deje hijos, recuerdos y todo aquello que tenga plantado. Usted vive, asi como vive Delmiro Perdiz y Agueda Cordo. Viven en la memória de sus familiares, viven en las cosas que todavia quedaron fisicamente, y viven en los corazones de todos los hermanos gallegos. Esta página nó tiene solamente 6000 y tantos participantes, si se mira mas a menudo podran ver cuanto se habla de nuestros ancestrales, asi que todos ellos tambien participan diretamente en este rincon gallego.

pilarmabel
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 03 ago 2005, 15:44

Ola!!! preséntome:

Mensagempor pilarmabel » domingo, 14 set 2008, 02:26

Grata bienvenida a Don Jesús Manuel Cachafeiro.

Cachafeiro, estoy segura que tu papá estará muy feliz de que lograrás cumplir su sueño, y puedas decirle a tu primo todo lo que él hubiera dicho.

Un beso
Pilar

noita
Registado: sábado, 09 jul 2005, 04:29

Ola!!! preséntome:

Mensagempor noita » segunda, 29 set 2008, 02:19

Yo no entiendo muxo de gallego pero hay cosas ke son universales como el amor a los padres y eso si ke se entiende bien.
Kiero decirle ke lo felicito por haber logrado cumplir lo ke tenia propuesto hacer en memoria de su padre. A veces muxas personas kisieran cumplir con los sueños de kienes se han ido primero ke nosotros y no pueden y usted tiene la gran suerte de haberlo hexo asi ke debe de sentirse muy feliz.
Un abrazo grande :-)

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 3 visitantes