Saludos desde Argentina!!!!!!!!!!!!

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
carlosgu
Registado: terça, 22 jul 2008, 22:47

Mensagempor carlosgu » domingo, 03 ago 2008, 15:39

Hola, me llamo Carlos, soy de Buenos Aires (Argentina), tengo sangre Gallega y para mi es un gusto poder contactarme con todos Uds. Mis abuelos nacidos en Ourense y en Vigo me trasladaron el amor por la tierra Gallega y me emociona tener la oportunidad de integrar este foro. Espero poder hacer amigos y porqué no, quizás encontrar algún pariente.

Un saludo muy grande

[enderezo web con publicidade non permitida eliminada polo Admin o 15/09/2008]
http://labarradebueras.blogspot.com

X-D

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » domingo, 03 ago 2008, 17:32

ola Carlos, o meu nome é Alejandra e tambièn de Bos Aires, son filla de galegos de Pontevedra. Aquì todos levamos o inmenso amor que nuestos pais e avós transmitíronnos. Un pracer poder falar contigo cando queiras. Bienvenido

Alejandra Cachafeiro Camiña

lopez
Ex-membro
Registado: sábado, 19 out 2002, 23:00

Mensagempor lopez » domingo, 03 ago 2008, 18:20

Hola Carlos, bienvenido hombre. Que te sintas en tu casa.

carlosgu

Mensagempor carlosgu » domingo, 03 ago 2008, 21:30

Gracias Alejandra, gracias Angel por la bienvenida, es dificil de explicar el sentimiento que tengo hacia una tierra que solo conozco porque mis abuelos me hablaron mucho de ella y ahora con la tecnología también tengo la oportunidad de verla por internet. Espero, si Dios quiere poder visitarla algún dia. También me alegra y emociona saber que hay un pueblo llamado A Gudiña, igual que mi apellido. Estoy tratando de averiguar si alguno de mis antepasados tiene alguna relación con el pueblo. Les mando un abrazo y seguiremos charlando. Pido perdón por no escribir en Gallego, lo entiendo muy bien pero no me animo a escribirlo, no me atrevo a cometer errores.

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » domingo, 03 ago 2008, 23:09

Mira, Carlos, non che preocupes polos erros que poidas cometer ao escribir en galego, eu ao principio tiña moita verguenza, pero mè dì conta que se non empezaba dunha vez non o harìa nunca. É moi dificil de entender este amor que sentimos por unha terra onde non nacemos, e este é o lugar onde puiden entender que non era a mì soa que me pasaba. Recoméndoche que leas moito en galego, iso che facilitarà escribilo, nesta pàgina www.galespa.com.ar encontraràs moita historia e literatura galega. Un gran abrazo.

Alejandra Cachafeiro Camiña

pd.:eu tambèn teño un pobo co meu apelido, que orgullo, verdade??

carlosgu

Mensagempor carlosgu » segunda, 04 ago 2008, 12:28

Gracias Alejandra por el dato de la página, es muy buena y me será de mucha utilidad.
Saludos
Carlos Gudiña

mary556
Registado: quinta, 20 fev 2003, 00:00

Mensagempor mary556 » domingo, 10 ago 2008, 22:09

Benvido, Carlos!
Aquí tienes un lugar, na nosa casiña de Fillos.
Yo soy coruñesa nativa, como mi familia paterna. La materna, es ourensana, de Verín.
Espero que disfrutes este noso lar galego no mundo...
Apertas!

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 2 visitantes