Presentación

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
antas
Registado: terça, 18 nov 2003, 00:00

Presentación

Mensagempor antas » domingo, 07 jan 2007, 14:28

Con todo ese bagaxe familiar, no que se inclue un marido que é galego do sur (os galegos somos os portugueses do norte), así como dotada desa sensibilidade que dis para o arte pictórico; non vas ter máis remedio que mergullarte no arte -en certo senso pictórico tamén- das grafías que compoñen a lingua falada...

Eso que comentas de porteña vs galega, faime lembrar unha frase que escoitei a un arxentinogalego, e que viña a decir algo así como: "Cando estou na Galiza síntome un porteño melancólico, e cando veño a Bos Aires non son máis que un galego morriñoso..."

Os meus garimosos saúdos para ti e tamén para o Sr. Andrade, que non por levar tan noble apelido galego (jajaja) vai deixar de ser menos portugués!!!

Xosé Luís Santiso
Socio nº 61 da A.C. Fillos de Galicia
Última edição por antas em sábado, 08 nov 2014, 21:55, editado 1 vez no total.

fridamarga
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 13 ago 2005, 11:23

Presentación

Mensagempor fridamarga » domingo, 07 jan 2007, 22:58

SONHADORA!
Sê Bem Vinda a FILLOS DE GALICIA!
Espero que te sintas bem entre nós e daqui, Lisboa-PORTUGAL, te envio os meus melhores votos.

Vivo em Lisboa mas nasci no norte de Portugal, Azurara-Vila do Conde, e tenho sempre muitas saudades da minha terra. Estive por três vezes na Galiza onde me senti, sempre, como pertencendo lá. Por isso, também sofro de morrinha...

Não sei se sabes que a parte norte de Portugal, ( mais ou menos até Coimbra ) e a Galiza pertenceram à mesma nação, o Reino da Galiza. Antes de 1143 e por acção do Reino de Castela que teve por objectivo diminuir o poder e o prestígio do Reino da Galiza, parte deste Reino foi separada e entregue a nobres de origem francesa. Ainda assim, a Língua comum manteve-se até ao século xv quando os Reis Católicos de Castela anexaram a Galiza e votaram a sua língua ao esquecimento...

Deste modo, o Galego e Português são frutos da mesma árvore: enquanto a independência de Portugal possibilitou uma evolução linguística desencastrada do Castelhano, a subjugação da Galiza produziu sequelas importantes para a língua e cultura galegas.

O nosso Portal, na Secção ESCOLA tem coisas muito interessantes onde podes dar os primeiros passinhos na aprendizagem do Galego.

A propósito: diz-se, em galego "A Corunha" : o artigo é A e não La que é castelhano....

Diz CASTELAO:
>

>

>

>--------1886-1950

Beijinhos para ti e saudações cordiais aos ANDRADE...

GALIZA VIVE EM NÓS!
Última edição por fridamarga em sábado, 08 nov 2014, 21:55, editado 1 vez no total.

soadora
Registado: sábado, 06 jan 2007, 02:21

Presentación

Mensagempor soadora » quarta, 10 jan 2007, 12:00

Muchas gracias también para vos, Fridamarga!
Tu mensaje, me lo leyó tu paisano, ja,ja,ja.
Cariñosos saludos de ambos!

Soñadora

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 3 visitantes