Presentación

Deixa aquí a túa mensaxe para te presentares ao resto da Comunidade.
soadora
Registado: sábado, 06 jan 2007, 02:21

Presentación

Mensagempor soadora » sábado, 06 jan 2007, 02:45

Hola a todos!
Me presento, como nueva miembro de Fillos de Galicia.
Elegí mi nombre, porque me gusta mucho la poesía.
Soy argentina; (llegué a puerto, en la panza de mi mamá), así que, soy medio gallega...
Mi mami era verinense y mi papi, argentino, hijo de gallegos.
Espero hacer amigos, entre vosotros, porque cada día que pasa, me siento más gallega...y esto crece...
Un gran saludo, para todos

SOÑADORA

La Coruña/Ourense
Buenos Aires-Argentina
Última edição por soadora em sábado, 08 nov 2014, 21:55, editado 1 vez no total.

casdeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: segunda, 28 jan 2002, 00:00

Presentación

Mensagempor casdeiro » sábado, 06 jan 2007, 14:03

Benvida, Soñadora. Non es o único caso de "concebidos-en-Galiza-pero-nados-fóra"... habería que buscar un nome especial para ese casos, non che parece? ;-D

Seguro que as facer bos amigos por aquí... e ademais coido que hai unha xuntanza moi importante en Bos Aires que non ha tardar moito en se producir e as poder coñecer en persoa a moitos membros e socios de Fillos.

Eu tamén estou desexando facer a primeira aquí no País Vasco onde resido, pero témolo máis difícil porque somos menos. Pero terémola, abofé! :-)

PS: Unha curiosidade: por que se escribes "Ourense" en galego, escribes "La Coruña" en castelán?
Última edição por casdeiro em sábado, 08 nov 2014, 21:55, editado 1 vez no total.

anavilat
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 17 mai 2006, 14:29

Presentación

Mensagempor anavilat » sábado, 06 jan 2007, 14:35

Hola Soñadora!!!
Benvida a nosa familia. Estou segura de que te vas sentir moi ben entre nós.
Mil bicos.
Última edição por anavilat em sábado, 08 nov 2014, 21:55, editado 1 vez no total.

soadora

Presentación

Mensagempor soadora » sábado, 06 jan 2007, 18:55

Gracias, Casdeiro y Anavilat, por el recibimiento, tan amable y cariñoso.
Me hizo mucho bien. Estaba un poquitín insegura...
Es verdad lo de que mi "nacionalidad" es rara, ¿no?
¿Galeargentina?, ja, ja, ja .Algún nombre tendría que tener.
Buenísimo lo de la Xuntanza ( mi hermana, que habla gallego, me explicó de qué se trata). Espero poder asistir.
Me gustaría conocerlos y hacer buenos amigos. ¿Habrá gaitas, supongo?
Me gustan mucho.
Lo de La Coruña, lo puse por costumbre. Ourense, no sé, tal vez, un recuerdo de mi mami, que lo nombraba así...Ella, era de Verín, y lo adoraba...
Bueno, mil gracias y...ya iré aprendiendo algo de gallego en el camino.
Un saludo afectuoso

Soñadora
Última edição por soadora em sábado, 08 nov 2014, 21:55, editado 1 vez no total.

mary556
Registado: quinta, 20 fev 2003, 00:00

Presentación

Mensagempor mary556 » sábado, 06 jan 2007, 19:11

¡Benvida, Soñadora!
Ésta, é unha gran familia de galegos, fillos, netos é, ¿por qué non? de galeargentinos, coma tí.
Pido perdón por mi galego...aún me cuesta escribirlo, aunque lo entiendo perfectamente.
Ya lo aprenderás, seguramente, entre nosotros.
Te deseo lo mejor!
Unha aperta moi forte

Mary
Última edição por mary556 em sábado, 08 nov 2014, 21:55, editado 1 vez no total.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Presentación

Mensagempor casdeiro » sábado, 06 jan 2007, 20:36

Así que a túa irmá fala galego e ti non? Ai, muller, anímate, que se fuches fabricada en Galiza tiveches que traer o idioma na alma ademais de nos xenes!!! :-D

Aquí moitos témolo aprendido a diversas idades e é cuestión de soltarse. Os teus pais falároncho de pequena?
Última edição por casdeiro em sábado, 08 nov 2014, 21:55, editado 1 vez no total.

casdeiro
Socio/a
Socio/a

Presentación

Mensagempor casdeiro » sábado, 06 jan 2007, 20:44

Por certo, lembrando a Antón Reixa, ten unha frase que nos pode servir para defirnos aos que foron concebidos en Galiza pero naceron fóra: "I was not born, I was MADE in Galicia" ;-P

bershky
Registado: quarta, 18 jan 2006, 10:39

Presentación

Mensagempor bershky » sábado, 06 jan 2007, 21:33

-Un apreixo e benvida soñadora!!

Non adoito vir ó encontro, dos membros que chegan a comunidade, pero neste caso, tratándose dunha verinensa...pois que menos!! Morro da curiosidade!!! Sonche tamén, da comarca de Verín.

Dime unha cousa....Fuches concibida en Galiza, non é?? Ti dis, que ías na panciña, cando chegaches o porto.

...A ver...Túa nai era verinensa, e teu pai arxentino.
Entón, como foi... Túa nai, daquelas coñeceu un arxentino ( fillo de galegos ) en terras galegas?   

Se precisas de algo, xa sabes...Non tes máis que dicilo!!!

Última edição por bershky em sábado, 08 nov 2014, 21:55, editado 1 vez no total.

antas
Registado: terça, 18 nov 2003, 00:00

Presentación

Mensagempor antas » domingo, 07 jan 2007, 00:05

Súmome ó coro de benvidas para ti, soñadora. Confio en que atopes aquí a resposta a esas inquedanzas que te fan rebechar cando escoitas unha gaita ou, simplemente, cando escoitas o nome de Galiza.

Eu saúdote precisamente dende o Centro Xeográfico do noso país, unha vila da provincia de Lugo, na que nace o río Ulla e que o leva no seu nome: Antas de Ulla.

Con respecto ó que dicía Casdeiro sobre a aplicación da expresión do mestre Reixa para os made in Galiza pero nados fóra; gustaríame que me axudárades a definir ós que -coma min- somos o caso contrario: eu son made in Latinoamérica pero nado en Galiza. De seguro que tamén somos uns cantos.

Unha aperta e anímate co galego, soñadora!!

Xosé Luís Santiso
Última edição por antas em sábado, 08 nov 2014, 21:55, editado 1 vez no total.

soadora

Presentación

Mensagempor soadora » domingo, 07 jan 2007, 13:16

Ay!!! Cuántas amables bienvenidas...Estoy encantada.
Gracias, Mary querida, por haberme insistido tanto en que me hiciera miembro de Fillos...Veo que no exagerabas casi nada ( es broma, ja,ja,ja).
Ya me conoces: frontal, directa, pero súper bromista. Pero hago las bromas y me las "banco", eh!
Casdeiro, genial la frase que mencionas. Ya la tengo registrada entre las mejores que he escuchado.
Me gustan mucho esas sentencias tan precisas...y también recordar la colección de refranes de mi mami...Inagotables...Tenía uno para cada ocasión. Y todos tan ciertos...
Gracias, Bershky, por tus palabras. Y venis de la tierra de mi mami...Ya nos comunicaremos, espero.
Antas...¿es verdad que vives en el centro geográfico de Galicia?, ja,ja,ja, muchos te saldrán a "torear", creo.
También agradezco tu amabilidad y tus cariñosos conceptos. ¿Te das cuenta? Somos dos "paseanderos" de la panza de nuestras madres...sólo que en sentido contrario, ja,ja,ja.Yo me fui y vos, volviste.
Lo de aprender gallego...hummmmmmm....¿podré? Los idiomas, no son mi fuerte...Me gusta la pintura y mi sueño es montar un atelier.
Mi papi, pintaba muy bien ( como hobby) y tengo primos, pintores y dedicados al arte. De manera que lo mío, viene por ahí. Los idiomas, son "el reino de mi hermana", ja,ja,ja...
Mi marido, es portugués de nacimiento, como sus tres hermanos. Hablan en su idioma entre ellos y me dan ganas de "comérmelos", ja,ja,ja...No entiendo una jota de lo que dicen...
Yo lo "cargo", porque su apellido, es Andrade, y he visto por la tele que ese apellido proviene de Galicia...No le hace mucha gracia, ja,ja,ja Se siente muy portugués...y no sé si me cree.
Me va a costar aprender bien el gallego. En mi casa, se hablaba castellano.
Sólo mis abuelos paternos lo hablaban entre ellos...y mi hermana, escuchaba, embobada y trataba de "meter un bocadillo". Pero, repito, a ella, le resultan fáciles los idiomas y, además, ¡¡es gallega!!, nació allá. Por eso, siempre le interesó y le llegó todo más, supongo.
Pero, prometo, amigos queridos,( porque ya los quiero), que voy a tratar.
Me voy a esforzar. Hace unos años, que me empezó a "picar" el bichito de lo gallego...Yo siempre me las daba de porteña,ja,ja,ja Tal vez, para llevarle la contra a mi hermana. Cosas de hermanos, ¿no?
Bueno, hoy me charlé todo, disculpen. Es el entusiasmo y la alegría por la buena acogida que he tenido entre los Fillos.
Mil cariños
Soñadora

Voltar para “Presentacións”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante