La dignidad de los nadie

Para debatir temas sobre a situación política e social en Arxentina, Brasil, Venezuela, Cuba, México, etc.
beltram
Registado: domingo, 19 dez 2004, 00:00

La dignidad de los nadie

Mensagempor beltram » sexta, 24 mar 2006, 16:06

Saude, estes dias em Toulouse, cidade francesa onde moro estase a desenvolver a 18 ediçom dos Encontros de Cinema Latinoamericano http://www.cinelatino.com.fr/fr/festival/

O outro dia e coa presença do actor argentino Gaston Pauls asistin a projecçom do documental "La dignidad de los nadie". Estarrecedor. O documental esta construido a traves das pequenas historias dum grupo de persoagems variado e do que lhes foi acontecendo dende a renuncia de De La Rua a chegada ao poder de Kirschner.

A projecçom seguiu um debate moi interessante. Dese debate houbo umha cousa da que falou Gaston e que me chamou muito a atençom. Nom sei que pensaredes...

Perante a pergunta de se o documental fora moi visto na Argentina, o actor respostou que "no lo vio casi nadie". Engadiu que a crise do corralito fora pra ele umha oportunidade perdida, dado que por primeira vez as clases medias viranse na mesma situaçom que as baixas, esvaeceranse os prejuiços contra os piqueteros e os "cabecitas negras" e tudos fizeran seu o berro de "Que se vayan todos".

Quando a situaçom se estabilizou, voltaron os prejuiços. As clases meias semelha voltaron confiar na clase politica e a pedir mao dura pra os probes que ameaçan o seu estatus.
E por riba de tudo a nom questionar o sistema que estivo a piques de afundir a economia do pais pra sempre.

Ainda assim, Gaston fizo suas umha das frases que aparecen no filme. Fala de "rios subterraneos", de movementos apenas perceptibeis, mais que poden fazer e muito que o pais mude.

Fiquei con gana de saber mais do vosso pais e da vossa situaçom. Porém preguntovos:

Argentin@s, lo vuestro tiene remedio?

Voltar para “Política en Hispanoamérica”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante