Criticar polo xeito de criticar

Lugar para debatir ideas, facer propostas e falar do funcionamento de Fillos de Galicia.
cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » sexta, 15 jan 2010, 17:03

Grazas a deus os anos escuros terminaron, aínda que haxa persoas que cren que de certos temas non se deben falar.
Creo que aqui en Fillos de Galicia, temos varios espazos para falar de política, que non é unha mala palabra, todo o contrario, por máis que moitos personaxes da historia se ensañaron en envilecer.
Historia de Galicia e memoria histórica – Neste foro falamos de Historia de Galicia, antiga ou actual: desde o celtismo ata a Memoria Histórica, etc.
Lingua galega – Cuestións sobre o idioma dos nosos pais (significado de palabras, normativización, reintegracionismo, etc.)
Política galega – Xunta de Galicia, nacionalismo galego, política sobre emigración e retorno, etc.
Política internacional – Para falarmos de calquera tema político fóra de Galicia ou Hispanoamérica: guerras, relacións internacionais, imperialismo, mundialización...
Política en Hispanoamérica – Para debatir temas sobre a situación política e social en Arxentina, Brasil, Venezuela, Cuba, México, etc.
Política en España – Para os temas da vida política do Estado Español que non teñen que ver directamente con Galicia
Eu creo que a palabra, neste caso escrita, é o arma mais salubre coa que contamos para proclamar \"nosa\"(que non é o mesmo que \"única\") opinión e iso é unha forma de facer política.
O que nunca vin é que se censurase a algún membro.
Sempre se dixo que o se quizo de calquera tema, o que si ocorreu e sempre vá a ocorrer, porque non somos todos iguais, é que houbo críticas negativas, desaprobación, e un que outro siseo. E iso non é malo, todo o contrario, paréceme dos máis produtivo que se expoñan os puntos de vista e debátanse, agora, se a outra acode non ten argumento ...
Agora vou falar de min.
Porque ao ser unha das persoas que publican moito tema de politica, síntome tocada.
Non teño pelos na lingua, e iso a quedado máis que claro, pero tamén teño unha cabeza que me permite escoitar, razoar e contestar.
Se algo me parece que é falto de verdade, vou saltar como leite fervida, pero iso non significa que mate a ninguén.
O que Non entendo é criticar polo xeito de criticar , porqué primeiro non probamos o pemento antes de abanicarnos a lingua?.
Para os que queden como sen entender a conto de que vén todo isto, explícolles:
Este tema vén a un comentario de Mariajuana no Batepapo onde di que non pon máis publicacións no Taboleiro porque:
(con isto non violo ningunha intimidade, xa que o bate esta á vista de todos, conectados ou non)
mariajuana : usando el lenguaje coloquial y refiriendome al cariz de Fillos, al decir: ¨\"no es mi tipo\" quise decir que no comparto que se infiltr toda esa política ya que esta es una asociación con otros fines
por lo menos así dice su presentación
No soy la primera que por opinar diferente se censura
creo que no fuí grotesca ni ofendí a nadie....me limite a dar mi opinión
Como eu me limitei a dar a miña opinión, non creo ofender a ninguén. Grazas.
Alexandra Cachafeiro Camiña

rubi
Socio/a
Socio/a
Registado: terça, 01 abr 2008, 22:58
Contacto:

Mensagempor rubi » segunda, 01 fev 2010, 01:11

Comparto tu opinión Alexandra, yo también creo que aqui se puede hablar de todos los temas...
Pero además....¿qué es ser politizado?
Pienso que no únicamente hacemos política cuando desde este mismo Foro muchas veces pedimos que no haya olvido ni perdón, sino JUSTICIA.
Ni solamente hacemos política el día que depositamos en la urna el voto para elegir a quien va a gobernarnos, sea de un partido de izquierda o de derecha.
Hacemos política en casi todos los actos de nuestra vida cotidiana.
Cuando elegimos qué diarios o libros leer, qué música escuchar.
Cuando decidimos si vamos a enviar a nuestros hijos a una escuela pública o privada, hacemos política.
Cuando exigimos a nuestro empleador que cumpla con las leyes que indican la jornada laboral de 8 horas, las vacaciones pagadas, el aguinaldo…
Cuando nos rebelamos contra el trabajo infantil o la discriminación racial o de cualquier otro tipo, hacemos política.
Cuando nos duele ver a nuestros jubilados cobrando haberes indignos o a nuestros niños muertos de hambre o a familias enteras sin techo, y pedimos igualdad, hacemos política.
Hasta cuando vamos al supermercado y elegimos un producto importado o nacional, hacemos política !!!
Entonces, cuando nos manifestamos como seres politizados, estamos demostrando un compromiso de vida que debe enorgullecernos y no escandalizarnos….
Rubí
Buenos Aires-Argentina

mariajuana
Registado: segunda, 02 dez 2002, 00:00

Mensagempor mariajuana » terça, 02 fev 2010, 03:45

Muchas palabras .... y gran confusiòn de tèrminos:
Criticar, opinar, politizar….Estos vocablos tienen un significado concreto y definido es recomendable usarlos adecuadamente….
CRITICAR:
Censurar, notar, vituperar las acciones o conducta de alguien.
OPINAR:
formar o tener opinión
Expresarla de palabra o por escrito.
Discurrir sobre las razones, probabilidades o conjeturas
referentes a la verdad o certeza de algo.
Politizar.:
Dar orientación o contenido político a acciones, pensamientos, etc.,
que, corrientemente, no lo tienen.
Inculcar a alguien una formación o conciencia política.
dudo porque no conozco las tuyas.
Mis palabras vienen de mi experiencia de vida.
Tu entendimiento viene de la tuya.
Por eso, lo que yo digo, y lo que tú oyes,
puede no ser lo mismo.
Por lo que si tú escuchas cuidadosamente,
no sólo con tus oídos,
sino también con tus ojos y tu corazón,
puede ser que logremos comunicarnos.

Herbert. G.Lingren
mariajuana

mariajuana

Mensagempor mariajuana » sexta, 05 fev 2010, 11:15

CONVERSACION NO TABOLEIRO
• Primer dialogo con un miembro de “ FILLOS”
• (se reemplazò avatar y nombre por interlocutora, por razones obvias)

interlocutora: Adeus!

interlocutora: sigo mi recorrido, ya nos encontraremos!

interlocutora: igual para mi!

mariajuana: foi un placer

interlocutora: bicos para té tamén!!!

mariajuana : bicos e unha aperta

interlocutora : me alegra poder charlar contigo acá......como en los viejos tiempos!!

mariajuana : teño que deixarte .. xa nos veremos

mariajuana : jejejete ....
interlocutora: bueno, no pregunto más.....
interlocutora: es bueno leer lo que publicas, siempre tan relacionado con Galicia entera

mariajuana : no hagas mas preguntas

mariajuana : es que las de ahora no son mi tipo

interlocutora : hace tiempo ya que no veo publicaciones tuyas

mariajuana : noooooooooooooo

interlocutora : vas a publicar algo?

interlocutora: no he visto lista de los libros enviados

mariajuana : no tiene importancia lo que te comento.... es solo un detalle

mariajuana : pero otros años estaba a quien se le envió también

interlocutora: no sé si aún está.....

interlocutor: esa lista estaba disponible cuando se podía pedir los libros

mariajuana : el año pasado creo que no lo hicieron....esta vez parece que tampoco

mariajuana : siempre se ponia una lista de los libros que se mandaban a los miembros que los habian solicitado

interlocutora : bueno, esperemos que se le de el uso correcto

mariajuana : ya que esa es la intencion de la asociación

mariajuana : esperemos que sea para bien
interlocutora : cuál lista buscas?

mariajuana : no se que decirte...

interlocutora: así se puede saludar a los amigos!!!

interlocutora: como le decía a Xosé Luis hace unos días, es bueno tener nuevamente o batepapo

mariajuana : creo que el año pasado tampoco lo hicieron

mariajuana : ando buscando la lista de libros ....pero parece que no la pusieron

mariajuana : es un gusto saludarte

mariajuana : me haces estrenar o novo bate

mariajuana : hola (….)
• interlocutora: Saúdos Mariajuana e ( .......)!!

• ….

mariajuana

Mensagempor mariajuana » sexta, 05 fev 2010, 13:09

SEGUNDA PARTE
……… Comentario (sobre nuestra conversaciòn) entre otros miembros ....
• .

casdeiro : En fin.. xa nolo explicará. O caso é que agora que todos os membros podemos ter un blog... non sei por que non crea un ao seu gusto...

casdeiro : \"las de ahora no son mi tipo\" ¿Las qué no serán de su tipo?

casdeiro : Estiven lendo as últimas paroladas no batepapo e non comprendo o que di MariaJuana

casdeiro : ola, feitiña!

cachafeiro : ola Manuel, estaba traballando no blog e non che vin antes

coordfillos : olá, peepy e cachafeiro. Que tal estades?

cachafeiro : un gran abrazo para ti y para Sandra

cachafeiro : espero lo reconsideres, pues eran muy interesantes tus aportaciones, yo siempre las leía

cachafeiro : Es una pena Mariajuana que ya no publiques, pues en la diversidad de publicaciones está la calidad, es muy bueno que haya todo tipo de comentarios

.......................................................
RESPUESTA , dirigido a casdeiro, ya que me pidiò aclaraciòn de la expresión usada “ no es mi tipo”, es muy comprensible que lo haya hecho,
acaso en España no se use o tenga otra connotación dicha expresión.

mariajuana : Que quede claro que respondí a esto porque me vi obligada.....NO QUIERO COMEDILLAS.

mariajuana : y si se que hay un blog a mi disposición ....gracias... pero será usado con algo mas digno que esto.

mariajuana : creo que no fuí grotesca ni ofendí a nadie....me limite a dar mi opinión

mariajuana : No soy la primera que por opinar diferente se censura

mariajuana : por lo menos así dice su presentación

mariajuana : usando el lenguaje coloquial y refiriendome al cariz de Fillos, al decir:
¨\"no es mi tipo\" quise decir que no comparto que se infiltr toda esa política ya que esta es una asociación con otros fines

mariajuana : con otros términos aclararé lo que casdeiro pide:

mariajuana : sorprendente el revuelo por una simple conversación.... ....

mariajuana : :

Se agrega todo lo dicho en el batepapo, para aclarar ese tìtulo, que falta a la verdad y ademàs porque se sacaron frases y palabras del contexto, para dar otra visiòn de lo dicho.
mariajuana

mariab
Registado: quinta, 04 jan 2007, 10:49

Mensagempor mariab » domingo, 07 fev 2010, 20:50

A verdade é que hai uns poucos días que non entro e perdinme esta historia. Aínda que léndovos, teño a sensación que se esaxeraron un pouco as cousas.
Eu cando entro nunha comunidade virtual como é esta dou por sentado que vou topar con xente con opinións moi distintas á miña e é de agradecer, porque tamén exercitamos a nosa tolerancia, algo moi recomendábel. O bonito de Fillos é que somos todos moi diferentes: a miúdo nacemos a moitos miles de kilómetros, somos de idades moi distintas etc O Taboleiro permítenos falar e opinar sobre temas moi variados e a partir de aí todos opinaremos segundo os nosos intereses. O que é imposíbel é converter un tema en tabú e moito menos coa política. Como di Rubí actuamos desde ela todos os días. Ademais, penso que en Fillos non se adoita politizar todo, como se fai noutros sitios que é imposíbel contar unha anécdota sen que se politice ou si ou si. Tampouco nunca vin unha mensaxe censurada por motivos ideolóxicos.
De todos os xeitos, as discusións non son mal. Non sei quen dixo que onde hai vida hai conflito.
Un saúdo a todos.

Voltar para “A nosa Comunidade Virtual”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 3 visitantes