Consulta

Lugar para debatir ideas, facer propostas e falar do funcionamento de Fillos de Galicia.
rianxo
Registado: quinta, 15 jun 2006, 20:34

Consulta

Mensagempor rianxo » quinta, 01 fev 2007, 13:09

Buenos días, quiero hacer una consulta y ver si por vuestro medio puedo obtener información.
Mi abuelo fue muerto en la guerra civil, el se llamaba Julio Vidal Munin, murió cuando mi madre solo tenía 8 o 9 meses, mi abuela ya ha fallecido, pero nunca hemos podido saber datos sobre el, como por ejemplo, dia de nacimiento, el dia declarado de su defunción. Mi pedido es dónde puedo consultar para obtener datos sobre él, o acceder a obtener una partida de nacimiento suya. El nació en la provincia de La Coruña, no se exactamente el lugar, pero es en Santiago de Compostela y sus alrededores.
Desde ya muchas gracias por la información.
Un abrazo desde Buenos Aires.
Victor

antas
Registado: terça, 18 nov 2003, 00:00

Consulta

Mensagempor antas » quinta, 01 fev 2007, 22:29

Benvido a Fillos, Víctor.
Non son moitos os datos que podes aportar sobre o teu avó. Ainda que che escribo dende Galiza, resulta complicado iniciar calquer pesquisa somente co nome de alguén que finou fai perto de 70 anos, e que procede dunha área xeográfica moi grande.
En todo caso ti queda atento e sigue entre nós. Tal vez te lea alguén que poida aportar máis luces sobre a tua procura.

Unha aperta e boa sorte

Voltar para “A nosa Comunidade Virtual”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante