Publicaciones en O Taboleiro

Lugar para debatir ideas, facer propostas e falar do funcionamento de Fillos de Galicia.
sbaezagarr
Socio/a
Socio/a
Registado: sexta, 04 mar 2005, 00:00

Mensagempor sbaezagarr » terça, 26 set 2006, 10:01

A todos los Miembros y Socios de Fillos de Galicia:

Por considerar que el tema de las publicaciones en O Taboleiro es relevante para un buen funcionamiento de nuestro portal, como también para el cumplimiento de las normas establecidas para tales publicaciones, es que dejaré aquí, un mensaje en relación al tema, que primeramente escribí en Literatura Galega puesto que se relacionaba con el anuncio del nuevo hilo de ese foro llamado Contos Galegos.

El mensaje es el siguiente:

Manuel:

Mis disculpas por no haber reparado en el hecho de que era posible tener los cuentos disponibles, tal como tú lo señalas, en Anteriores Novas o en la Sección de Literatura Galega.

En relación a lo que dices

Ademais se insistimos tanto en que a xente use o de Enviar Contidos e non o Taboleiro para publicar os contidos deste tipo, non cómpre que actuemos nós de forma inconsecuente con esa recomendación[...]

quisiera comentar que deberíamos seguir haciendo hincapié en este tema, ya que en O Taboleiro, se siguen publicando artículos, que por cierto son interesantes, pero la solicitud de remitirlos a Enviar Contidos no se cumple y creo que todos los miembros deberíamos ser consecuentes y respetuosos con lo planteado al respecto.

Además se envían sin citar la fuente, lo que me parece puede llegar a ser un problema para Fillos, ya que según entiendo, a menos que sean originales, se debe citar el autor y de donde fue extraído.

Este comentario, en el bien entendido que O Taboleiro debiera ser utilizado para los temas que fue creado y no para otros que muchas veces llenan el espacio y con ello salen de la vista del visitante o miembro, escritos más trascendentes que debieran permanecer por más tiempo en el.

Otro ejemplo, es el de los saludos o bienvenidas, los que debieran enviarse por correo privado, o bien crear un "Comité de Bienvenida" que respondiera a las presentaciones en O Taboleiro; de ese modo, optimizaríamos tiempo y recursos, que bien necesitamos para otras labores, por citar algunas, las requeridas en A Roga.

Gracias por la atención a este mensaje.

Sandra Baeza
Socia Nº 85
Asociación Cultural Fillos de Galicia
Última edição por sbaezagarr em sábado, 08 nov 2014, 21:45, editado 1 vez no total.

angelica
Ex-membro
Registado: quarta, 27 jul 2005, 22:26

Mensagempor angelica » terça, 26 set 2006, 15:19

Con todo respeto quisiera decir que no estoy de acuerdo con la sugerencia de dejar de dar la bienvenida a los nuevos socios en la Sección Presentaciones.
Es más, creo que esa es la forma que ellos encuentran de comenzar a relacionarse y formar amistades con los demás integrantes de la página que brindan su saludo cordial y sus buenos deseos...
Si se formara un Comité de Bienvenida, sería todo mucho mas frio y ceremonioso, perdería la frescura y la calidez que ahora tiene, al dejar de ser algo espontáneo que surge en cada uno de nosotros cuando nos encontramos con un nuevo miembro que por alguna razón, nos cae simpático, porque tiene sus raíces en los mismos lugares que nosotros, o porque algo en su mensaje de presentación nos conmueve...
Me parece que debemos seguir como hasta ahora, porque no creo que sea algo que perjudique a nadie, todo lo contrario, ayuda a crear lazos entre todos los fillos que hallamos aqui nuestro lugar de encuentro.
No todos trabajamos como voluntarios en A Roga, por falta de tiempo u otros motivos, pero de esta manera tambien podemos colaborar brindando nuestra hospitalidad a los nuevos miembros.
Esta es sólo mi opinión. Se hará lo que decida la mayoría...
Última edição por angelica em sábado, 08 nov 2014, 21:45, editado 1 vez no total.

chiquichica
Ex-membro
Registado: terça, 25 jul 2006, 20:25

Mensagempor chiquichica » terça, 26 set 2006, 16:52

Hola muy buenas Tardes !!!

Sabés una cosa? Yo tambien considero que estos temas son relevantes para el buen funcionamiento de un portal y es por ello que dejo mi mensaje realizando una pregunta:

QUIEN SOS ?

A mi entender una simple responsable de organizar un voluntariado, que apenas consigue agrupar ó dirigir a dos ó tres chonas obsecuentes y aduladoras y no pidas más, porque tampoco lo conseguirías. Tus limitaciones están más que claras, por mucho que lo intentes...

Si en cambio, canalizaras tu dedicación a las tareas que te han sido encomendadas, en lugar de intentar ocupar lugares ya establecidos, como por ejemplo la administración y dirección de esta página, no tendrías que pedir tanta disculpa por no haber hecho las cosas como corresponde, tal y como se desprende del mensaje anterior.

Por otro lado, repito: QUIEN SOS ? para dar tanta indicación sobre en qué lugar y por qué via se deben contestar los mensajes, ya sea de presentación ó de cualquier otra índole. Repito: QUIEN SOS ? ó mejor dicho ¿quien creés ser? y cuales son tus parámetros para expresar que un comentario es más interesante ó relevante que el otro y dónde debe ó no estar ubicado ? jajaja

Por Favor !!! Mejor, lo tuyo sería prestar más atención a las indicaciones recibidas y recopilar historias para colocarlas en el lugar y fecha que te indicaron.

Dicho esto, seguiré aportando mis comentarios en el lugar que más crea conveniente, cuando y como me dé la gana, haciendo uso del respeto y las buenas costumbres como corresponde y haciendo por supuesto caso omiso a tus indicaciones dobleintencionadas, que ya no podés ocultar, tras esa imágen de colaboradora incansable que te resulta bien dificil de sostener y por otra parte ignorando tus comentarios, ya que carecen de absoluta credibilidad y concenso.

Chiquichica.
Última edição por chiquichica em sábado, 08 nov 2014, 21:45, editado 1 vez no total.

bershky
Registado: quarta, 18 jan 2006, 10:39

Mensagempor bershky » terça, 26 set 2006, 20:49

Última edição por bershky em sábado, 08 nov 2014, 21:45, editado 1 vez no total.

ccdlugo
Registado: segunda, 31 jul 2006, 10:14

Mensagempor ccdlugo » quarta, 27 set 2006, 07:38

Hola a todos!!

Eu que son novata nesta páxina, non saio do meu asombro coas polémicas absurdas q se xeneran, chegando incluso ó ataque persoal. Alucino.

E eu que entro para ler algunha historia da cruda e dura emigración ou para ver se podo axudar a alguén a atopar as súas orixes penso que hai xente á q de verdade lle gusta molestar ós demais ou pretende facelo. Pero señores, este non é o sitio adecuado!!!!

Penso que ese non é o obxectivo ou non debería ser, non entendo moi ben o q pasa aquí, mellor dito, non me estou enterando de nada nin ninguén me di q é o q en realidade pasa e eu como novata e tímida ando a observar a ver si me entero.

O dito, unha pena, estou un pouco desencantada.[/url]
Última edição por ccdlugo em sábado, 08 nov 2014, 21:45, editado 1 vez no total.

beltram
Registado: domingo, 19 dez 2004, 00:00

Mensagempor beltram » quarta, 27 set 2006, 11:40

Saúde ccdlugo, nom ti preocupare, é normal que numha comunidade de quase 4.000 membros haja leas e liortas.

Eu levo ligado a Fillos dous-tres anos e já vim de todo, incluidas faltas de respecto cara responsábeis e voluntari@s que temos a bem adicar algo de tempo à associaçom (e sem cobrar um can).

De todos os jeitos nom te desanimes porque se sigo eiqui é porque conhecim gente caralhuda con ganas de trabalhar e fazer cousas boas por este país e a súa diáspora. A ti háche passar o mesmo.

Até quando queiras. Um saudinho.

Pd. Aproveito pra saudar a Sandra e em geral a todo o pessoal que está a dar o milhor de sim mesmo pra que Fillos saia adiante, em especial a Marisa.
Última edição por beltram em sábado, 08 nov 2014, 21:45, editado 1 vez no total.

anamp
Registado: segunda, 07 jun 2004, 23:00

Mensagempor anamp » quarta, 27 set 2006, 18:11

Ola a todos e todas!
Totalmente de acordo con Beltram. Hai de todo en todas partes, pero non nos deixemos abraiar. Sigamos colaborando para que este sexa un bo lugar de encontro para todos os galegos e galegas espallados polo mundo, que somos moitos, e moi boa xente.
Eu non escribo moito no Taboleiro, pero procuro, cando podo, enviar información para a páxina. Cada un, co seu granciño de area, e uns cantos con moitísimo tempo de traballo, andamos a facer o que podemos para que os galegos non perdan as súas raíces. E moi mal non o debemos de facer, porque moitos seguimos aquí, nonsi?
Apertas a todos!
Ana
Última edição por anamp em sábado, 08 nov 2014, 21:45, editado 1 vez no total.

fridamarga
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 13 ago 2005, 11:23

Mensagempor fridamarga » quarta, 27 set 2006, 18:31

Informo CHIQUICHICA que este Portal é feito por gente honrada e séria.

Também, que ele é possível graças aos esforços pessoais e económicos de cerca de 1,25% d@s internautas que acedem e visitam correntemente www.fillos.org.

Estes 1,25% aos quais me orgulho de pertencer, ergueram e mantêm FILLOS por livre e espontânea vontade.

É evidente que seria muito importante que mais Membros da Comunidade Virtual se comprometessem com a ASOCIACIÓN CULTURAL FILLOS DE GALICIAe tudo que ela representa.

Mas, não é assim!.

Para o caso de CHIQUICHICA ainda não se ter dado conta, este Portal não é um sítio mal frequentado onde quem quer que queira diz o que lhe vem à cabeça e, se lhe apetecer, numa abordagem que roça o ordinário.

Não CHIQUICHICA!

Se acaso é essa a ideia que tem de FILLOS DE GALICIA e do seu Portal, lamento desiludi-la porque está rotundamente enganada...

E, a ser verdade que é essa a sua suposição, peço-lhe que se situe e se enquadre onde concerteza poderá ser melhor compreendida e aceite.
Última edição por fridamarga em sábado, 08 nov 2014, 21:45, editado 1 vez no total.

marisalvar
Registado: sábado, 08 mar 2003, 00:00

Mensagempor marisalvar » quarta, 27 set 2006, 22:05

De acordo co que din Beltram (graciñas polo saúdo , por certo :-)) e Anamp, pero tamén creo , coma Marga , que non debe haber lugar en Fillos para actitudes e comentarios coma este e coma outros que se leron anteriormente.
Nunha comunidade grande coma a nosa o respeto debería ser algo de obrigado cumplimento, e non está sendo así, cousa que me entristece.

Saúdos a todos

Marisa
Última edição por marisalvar em sábado, 08 nov 2014, 21:45, editado 1 vez no total.

marisalvar
Registado: sábado, 08 mar 2003, 00:00

Mensagempor marisalvar » quarta, 27 set 2006, 22:14

Por outra banda, teño que dicir que tamén concordo coa análise que Angélica fai sobre o tema das mensaxes de presentación. A todos nos gustou no seu momento que a xente respondera cando nos presentamos.
Polo demáis estou con Sandra e con Casdeiro en que hai mensaxes e artigos que se envían ao taboleiro que son merecedoras dunha maior relevancia e por tanto estarían mellor se as enviamos mediante "enviar contidos" e por suposto, respetando os dereitos de autor e pedindo ( se é o caso) os permisos necesarios, no caso de que non sexan da nosa producción.

Marisa
Última edição por marisalvar em sábado, 08 nov 2014, 21:45, editado 1 vez no total.

Voltar para “A nosa Comunidade Virtual”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 2 visitantes