Página 1 de 1

As mensaxes privadas

Enviado: terça, 29 ago 2006, 18:30
por antas
Ultimamente levo comentado con varios membros o feito de que non se reciben algunhas mensaxes privadas, e fai un par de días percateime (a Marisalvar tamén lle pasou o mesmo, e de seguro que a outros igualmente) de que algunhas das mensaxes que remitimos van ó buzón do sistema anterior.
Penso que habería que eliminar definitivamente o outro sistema ,posto que non se sabe moi ben (eu polo menos) cando van a un ou a outro.
Envieille un comenario a LuisFer neste senso pero non sei se o recibiría, xa que vai ti saber a cal buzón foi :-(

Apertas
Xosé Luís

As mensaxes privadas

Enviado: sexta, 01 set 2006, 20:55
por pilarmabel
Antas yo escribi esto,hace unos meses:

""Estoy totalmente de acuerdo en que es más vistoso, cómodo y práctico , salvo que.......me llegan mensajes al sistema nuevo y me entero enseguida, pero me llegan muchas veces al sistema viejo,que ya pense que no estaba en uso,por lo tanto no me entero .

No lo avise antes pues creia que era problema mio, pero hablando con otros miembros me entero que le sucede lo mismo.""


Es lo mismo que te sucede, esperemos una pronta soluciòn , y decir que si no contestamos los mensajes , no es de mala voluntad, ajjaja


Un saludo
Pilar

As mensaxes privadas

Enviado: sexta, 01 set 2006, 22:05
por marisalvar
Creo que quizá no pueda ser tan pronto la solución porque nuestro xestor está de vacaciones (muy merecidas), así que os pido un poquito de paciencia :-)

Gracias !!

Marisa

As mensaxes privadas

Enviado: sábado, 02 set 2006, 16:28
por pilarmabel
Pues tienes mucha razòn Marisa, màs que merecidas son las vacaciones de todos. ;-)

Me exprese mal, lo de la pronta soluciòn era que pensaba que habìan problemas tècnicos, porque ya habìa manifestado lo que sucedia hace alrededor de 2 meses atràs.

Estaba por volver a escribir, sòlo que antas se me adelanto jajajajaj :D



Un saludo
Pilar

As mensaxes privadas

Enviado: domingo, 03 set 2006, 12:45
por antas
Agardaremos sin presas, pero virá ben amañar o sistema cando se poida.
O que mais me amola é terme adiantado a pilarmabel... ;-)

Outro saúdo
Xosé Luís

As mensaxes privadas

Enviado: terça, 05 set 2006, 16:16
por angelica
No quiero ser reiterativa, pero opino lo mismo que Antas y Pilar. Hoy de casualidad pude entrar al viejo sistema de mensajes y me encontré alli con varios que no habia leído ni respondido, porque yo crei que ya estaba en desuso ese sistema y sólo entraba al nuevo.
Comprendo que no debe ser facil solucionar el problema, pero aguardo con ansiedad se resuelva para no seguir con las confusiones.
Agradezco desde ya el trabajo que hacen para mejorar día a día la página.
Muchos saludos para todos...

As mensaxes privadas

Enviado: terça, 06 mar 2007, 11:26
por xestor
Sinto que este tema estea aínda sen resolver, pero as tarefas non dan atopado quen as realice: non temos voluntariado técnico nin os recursos económicos nos permiten dispoñer do tempo preciso para dedicarnos a isto ao persoal contratado. Síntoo, pero é unha situación de precariedade que se está a convertir en permanente.

Tamén detectei hoxe outro problema: se tentas mandarlle unha mensaxe polo sistema novo a alguén que nunca usou o Taboleiro, como o sistema está vencellado ás contas de usuario nel, diche que o usuario non existe :-( Daquela só queda o contacto por mail ou o sistema vello. Veremos de amañalo, pero non vos podo dicir cando :-(

As mensaxes privadas

Enviado: terça, 06 mar 2007, 20:36
por antas
Tómao con calma home, que de seguro hai cousas que requiren máis atención...