Makarena, sobre o tema dos galeuros analiza a información que temos en http://www.galeuros.com e dime como che apetece participar. Tamén temos , por favor publica alí.
E non poñas datos persoais no Taboleiro porque quedan á vista de calquera persoa.
CAMPAÑA: Que che gustaría facer en Fillos?
- coordfillos
- Registado: terça, 24 mar 2009, 17:12
Soy Ines de Argentina, ya escribi anteriormente ofreciendome como voluntaria, pero no me queda claro como colaborar, agradeceria informacion.
- coordfillos
Estamos aínda nun longo proceso de reorganización, Inés. Podes falar con Sandra en voluntariado@fillos.org ou se queres traballar en temas culturais con Silvia en linguacultura@fillos.org ou se é para o Atopadoiro con Crisanto en atopadoiro@fillos.org ou se é para Galeguidade con Rubén o Gabriel en novas@galeguidade.net etc. etc. De momento non che podo máis que derivar a eles.
Hola AMigos de Fillos:
Soy Nazarena cuenten conmigo, en fillo hay mucho por hacer asi, me gustaria hecer todo lo que este a mi alcanze, manejo sistemas informaticos, desde el año 97, trabajo de eso asi que un poco de programacion, comunicacion , tengo conocimineto.
Saludos a todos los amigos de fillos
Soy Nazarena cuenten conmigo, en fillo hay mucho por hacer asi, me gustaria hecer todo lo que este a mi alcanze, manejo sistemas informaticos, desde el año 97, trabajo de eso asi que un poco de programacion, comunicacion , tengo conocimineto.
Saludos a todos los amigos de fillos
- coordfillos
Moitas grazas, Nazarena. Estamos en plena fase de actualización del portal y deberemos esperar a tenerla terminada para reactivar la comunicación con los voluntarios.
Voltar para “Colaboración con Fillos de Galicia”
Quem está ligado:
Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante