Artesanía Galega

...Para calquera outro tema non recolleito nas outras categorías.
susomendez
Registado: quarta, 12 set 2007, 12:11

Artesanía Galega

Mensagempor susomendez » segunda, 13 out 2008, 19:29

Ola!!

Quería compartir con vós o enderezo dunha tenda de [Información comercial eliminada polo Admin por incumprimento de normas da comunidade] de A Coruña. A verdade é que me gustou moito, sobre todo porque o material que ten identifícase moito coa nosa terra.
Só visitar a páxina xa paga a pena.
Eu merquei uns pendentes de prata con esmalte moi bonitos así que podo dar fe de que funciona!

O enderezo é: [Información comercial eliminada polo Admin por incumprimento de normas da comunidade]
Saudos!

tatiana
Registado: quinta, 14 fev 2002, 00:00

Artesanía Galega

Mensagempor tatiana » quinta, 16 out 2008, 04:46

Olá!
São lindas as jóias do site! Eu trabalho com jóias e fiz no mês passado um curso de esmalte na Itália. Depois fui à Galícia e conheci em A Guarda uma joalheira artesã chamada Fe Gonzalez, que faz coisas muito lindas! Ela me presenteou com um pingente de uma coleção cujo tema é o mar.
A Galícia é linda e traz muita inspiração para todo tipo de arte! Eu também estou tendo cá as minhas idéias depois que vi estas belezas de perto. Talvez antes do final do ano eu execute uma jóia galega/brasileira!

xestor
Registado: terça, 04 jan 2005, 19:34

Artesanía Galega

Mensagempor xestor » quinta, 16 out 2008, 11:07

A publicidade está regulada neste web, Suso. Prégoche que repases as . Vou eliminar a información comercial da túa mensaxe. Non repitas publicidade ou podes ser expulsado.

Voltar para “Caixón de xastre”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 3 visitantes