Hola a todos

...Para calquera outro tema non recolleito nas outras categorías.
anavilat
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 17 mai 2006, 14:29

Hola a todos

Mensagempor anavilat » sexta, 11 ago 2006, 21:37

Hola carrouchos!!!!!!!!!!!!!
Como vos botei de menos, non sabedes canto jajajjajaj votei de menos as discusións en fillos jajajjajajaj asi que imaxinadevos como vos extrañei jajajajjja.
Estiven co ordenador derramado e non ahi maneira de arreglalo, hoxe despois de moito tempo puden entrar nesta páxina pero sigo sin poder entrar no meu correo de hotmail ( non quero pensar como me teran as miñas nenas e os amigos o meu correo, cargadiño de mensaxes ufffffffffff), nin no bate guaguaguagua. Pero estou esperando polo técnico ( espero que veña pronto por que senón vouno buscar polos pelos jajajjajaja).
Bueno Pilariña agora entendes que non che conteste no bate jajajajjaja non podo nin sequera podo poñer emoticonos guaguagua
Bueno bicos a toda a familia de fillos.
Espero poder ver vos prontiño e "falarmos"jajjajja, non vexades as ganas que teño jajajajajjaaj
Última edição por anavilat em sábado, 08 nov 2014, 21:42, editado 1 vez no total.

pilarmabel
Socio/a
Socio/a
Registado: quarta, 03 ago 2005, 15:44

Hola a todos

Mensagempor pilarmabel » sexta, 11 ago 2006, 21:48

Ana, recien llego de mis trámites, y me vine a escribir al foro como quedamos en la llamada telefónica, que por cierto bien cara saldrìa ;-)
Menuda sorpresa me lleve cuando te vi , ajjajaj ,por lo menos lograstes entrar a la página. :D

Te envio un beso grande y nos vemos pronto amiga
Pilar
Última edição por pilarmabel em sábado, 08 nov 2014, 21:42, editado 1 vez no total.

angelica
Ex-membro
Registado: quarta, 27 jul 2005, 22:26

Hola a todos

Mensagempor angelica » sexta, 11 ago 2006, 23:12

Querida Ana: yo tambien extrañaba tus mensajes y las charlas en el bate y el msn. Espero que te arreglen pronto el ordenador y te pongas al día con las respuestas que me debes.
Anda niña, escribeme, que ya te estoy necesitando....

Voltar para “Caixón de xastre”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 5 visitantes