Subvención con cheiro a suborno

Xunta de Galicia, nacionalismo galego, política sobre emigración e retorno, etc.
cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » sábado, 15 ago 2009, 17:14

Resolución da Xunta

A primeira inxección de Feijoo aos medios: 2,5 millóns de euros

O grupos editores de La Voz de Galicia, Faro de Vigo, El Progreso, El Correo e El País acumulan a maior parte dos cartos.

Redacción - 11:05 14/08/2009

A austeridade non lle afectará ás axudas económicas a medios de comunicación que nesta primeira resolución aprobada polo novo Goberno mesmo estarán un chisco por riba da partida similar que hai un ano outorgaba o bipartito.

O Diario Oficial de Galicia fai pública este venres a resolución, con data de 25 de xuño, da Secretaría Xeral de Medios, que lle dá publicidade aos beneficiarios das axudas concedidas a empresas xornalísticas e de radiodifusión. Unha convocatoria que lle toca resolver ao equipo de Alberto Núñez Feijoo pero cuxa convocatoria fora aberta xa na altura de novembro de 2008 .

Serán algo máis de 2,53 millóns de euros a repartir entre 27 empresas, malia que en moitos dos casos trátase de empresas baixo o abano dun mesmo grupo empresarial. Así por exemplo, o máis beneficiado, o grupo Voz, recibe 996 mil euros para La Voz de Galicia SA e á vez ingresa 19.410 euros a través de Canal Voz SL e 8.249 euros para Voz de Galicia Radio SLU. Séguelle o grupo Prensa Ibérica, que recibe a inxección de 397 mil euros para o Faro de Vigo e outros 53.479 euros para La Opinión de La Coruña SL. O contorno do grupo lugués do Progreso rabuña 180 mil euros para El Progreso de Lugo SL, 84 mil para Lérez Ediciones SL (Diario de Pontevedra), e pequenos ingresos tamén para AGN SA e Sar Comunicacións. O Grupo Correo accede a 179.886 euros a través de Editorial Compostela SA. A lista abrangue incluso diarios madrileños, como El País, que cobrou 158.336 euros. O mesmo contorno do grupo Prisa vese favorecido por diferentes ingresos: 12 mil euros para a SER SA e cantidades similares para as diversas emisoras vencelladas nas principais cidades. A lista completa poden consultala na imaxe adxunta.

http://www.vieiros.com/nova/75941/a-pri ... s-de-euros

Alexandra Cachafeiro Camiña

arisil
Registado: terça, 08 jul 2008, 17:54

Mensagempor arisil » sábado, 15 ago 2009, 23:37

Hola de nuevo, Alejandra

Dime, cual es tu problema de lo que hace con el dinero Alberto Nuñez Feijoo, si es de los gallegos, que se preocupen ellos.
Pero claro Feijoo pertenece al PP es el que gobierna Galicia, sabes que?? Nunca te senti decir algo sobre Touriño, no debio cometer errores, goberno muy bien Galicia por eso perdio las elecciones.

Los que valen para ti son los del PSOE o del BNG no lo se, pero nada de lo que hace el PP te viene bien, siempre estas buscando el pelo en la leche, para criticar por el placer de criticar,¡ no se de que se trata pero me opongo!!!

A ver como se llama ??..intolerancia?????

Mira no se para que contesto a lo que copiaste, a palabras necias??

Si tuviera tiempo para publicar noticias sobre el PSOE tapo el foro, pero sabes que??aunque lo tuviera no valdria la pena no se saca nada en limpio ellos estan alla y nosotros aca.

Por ultimo: a quien coño le importan esos numeros ¡!!!!! Y a que viene publicarlos????
Que si te censuro, no mujer que va!!!! Puedes publicar lo que te parezca, tienes el derecho de hacerlo.

Sabes o que decia o meu pai:???

Cada un do seu cu fai un pandeiro

Non te enfades?.vale

Arisil

cachafeiro
Socio/a
Socio/a
Registado: sábado, 29 mar 2008, 01:44

Mensagempor cachafeiro » domingo, 16 ago 2009, 03:27

Ola de novo, Arisil, pero esta vez en galego home, que se non o aprendes, aguántasche, vale???
Que se penso que me censuras? de ningum xeito,
tes todo o dereito de opinar, igual que eu, senón "SE" seria intolerancia.
Agora o que non me queda claro é que se non es intolerante, porque che molesta tanto o que escribo ou copio do pp?? (e sígoo pondo en minuscula porque quero)
Ademais, onde ves unha critica mia no articulo? só informo das cousas que me interesan. Unha critica sería se dixese: "mira estes fodidos en que gastan o diñeiro cando din que teñen un plan de austeridade". Pero que intolerante que son, que só me remitín a copiar a noticia e manter a miña boca pechada ata que ti tiráchesme da lingua.
Interésame que a prensa non sexa subvensionada por ningun partido politico, pois deixaría de ser imparcial, e iso non nos convén a ninguén, non sabriamos se o que lemos é real ou manexado.
Mira que es atropelado que nin leiste o articulo que puxen, pois habrias leido a parte que di: "Unha convocatoria que lle toca resolver ao equipo de Alberto Núñez Feijoo pero cuxa convocatoria fora aberta xa na altura de novembro de 2008" ou sexa, no goberno de Touriño, (estabas falando de intolerante, quen? ti ou eu?).
Estria bo que leses ben o que publico e que non criticases por criticar, só porque les que escribo pp en minuscula e férveche o sangue, porque entón tería que pensar que lles debes algo e eu non son tan mal pensada.

Apertas!!!!

Alexandra Cachafeiro Camiña
Galega e Republicana!!!

Voltar para “Política galega”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 2 visitantes