Página 1 de 1

Polo horario galego!

Enviado: quarta, 31 out 2007, 11:29
por xestor
Copio noticia de Terra Actualidad:

El BNG solicita al Gobierno que adapte el horario gallego al de Canarias

El senador del Bloque Nacionalista Galego, Francisco Jorquera, ha vuelto a solicitar al Gobierno el cambio de huso horario de la comunidad autónoma, al considerar que el horario actual 'no le corresponde geográficamente'. Según Jorquera, el cambio de hora introducido este fin de semana en todo el país no le compensa a Galicia ya que retrasar el reloj le reporta 'pocos beneficios' en comparación con el resto de regiones.

De este modo, el nacionalista ha formulado dicha reivindicación en la pregunta parlamentaria que ha registrado en la Cámara Alta para conocer si el Gobierno tiene la intención de adaptar el horario gallego a lo que él calificó de 'su hora natural', que coincidiría con la de Canarias y Portugal.

Jorquera defiende que 'las motivaciones energéticas' que justificarían el cambio horario de este fin de semana son 'más que dudosas' porque debido a 'su desfase horario' Galicia sólo ahorra un 1 por ciento en el consumo energético, frente al cinco por ciento de ahorro que logra el resto del Estado al retrasar el reloj, según los datos aportados, respectivamente, por el Instituto para la Diversificación y el Ahorro de la Energía (IDAE) y el Instituto Enerxético de Galicia (INEGA).

En cuanto al consumo de electricidad, el desfase es para el senador gallego 'aún mayor', por lo que indica que mientras que en territorios situados en el centro y en el este de la Península, como Cataluña, el cambio horario redundará en un ahorro de electricidad del 10, 3 por ciento, en Galicia el ahorro en iluminación será de tan sólo un 0, 4 por ciento.

Además del factor energético, Francisco Jorquera argumenta su solicitud de cambio de horario amparándose en otros de tipo económico, social o medioambiental, que, a su modo de ver, justificarían la necesidad de que en Galicia se adopte un horario acorde con su latitud, 'Galicia se encuentra en el mismo meridiano que Portugal e Irlanda y por tanto debe esta situado a una hora menos que la correspondiente al Estado español, para aprovechar más la luz solar y disfrutar de las numerosas ventajas que esto supone', explicó Jorquera, al tiempo que indicó que el cambio reportaría 'múltiples ventajas al conjunto de la sociedad gallega'.

Por todo ello, el político nacionalista ha animado al actual Ejecutivo a reconocer lo que, según él, constituye 'una realidad evidente'.

Terra Actualidad - VMT

Polo horario galego!

Enviado: quarta, 31 out 2007, 13:33
por xorxelois
Manoel:
Entón, a Galiza ¨NON LLE DAN NIN A HORA¨?!
(Hoxe, neste novo Samaín, estou de brincadeira... decataches?)

XL
Bos Aaires

Polo horario galego!

Enviado: quarta, 31 out 2007, 13:50
por anamp
Moi boa!!!
Aínda que, en fin, imos acabar afundidos de moral...
nin tráfico, nin salvamento marítimo, nin lingua, nin hora...

Polo horario galego!

Enviado: quinta, 01 nov 2007, 18:23
por casdeiro
Pero sempre nos quedará !!! X-D

Polo horario galego!

Enviado: quinta, 01 nov 2007, 20:28
por casdeiro
E digo eu unha cousa: e logo por que non instalamos o horario galego "de facto", é dicir, funcionando cun horario diferente, unha h máis tarde que o habitual no resto da España pensinsular? Poño exemplos:

- botar o Telexornal ás 15:30 (sería como as 14:30 h galega)
- se unha tenda abre normalmente ás 10, abrila ás 11.
- se pecha ás 20 h, pechala ás 21.
- xantar ás 15 en troques de ás 14 (ou ás 14 en troques das 13)
- abrir os colexios ás 10 en troques de ás 9.
etc. etc.

Isto sería funcionarmos socialmente e laboralmente como se estivésemos xa co horario que nos corresponde.

Polo horario galego!

Enviado: sexta, 02 nov 2007, 09:43
por anamp
... se iso puidese acontecer estariamos a falar dun povo concienciado de seu, e non faría falla facer nada pola nosa conta, xa nolo daría o goberno, pola conta que lle ten.
Ai, que isto é Galiza... ;-)

Polo horario galego!

Enviado: segunda, 05 nov 2007, 09:17
por casdeiro
Ben cho sei, muller, ben cho sei... Pero ás veces os grandes movementos comezan por unha idea valente que prende e dá exemplo. Esa é a táctica da desobendiencia civil cando o goberno non te axuda. E se nin unha minoría concienciada dá o paso e ten fe no conxunto do pobo, este nunha chegaría a tomar corpo e demostrar a súa existencia (política) como tal.

Polo horario galego!

Enviado: segunda, 18 ago 2008, 09:33
por casdeiro
Semella que a insubmisión horaria ou implantación de facto da nosa propia hora vai ser a única vía que quede: http://www.gznacion.com/web/notic.php?ide=10054