descendientes

...e aquí para localizar ás vosas familias emigradas. Complemento ao noso .
nispero
Registado: sábado, 18 ago 2007, 11:39

descendientes

Mensagempor nispero » sexta, 14 set 2007, 13:02

hola espe,hoy le escribi a meu sobriño e le insisti pra q me este atento a cualquer infomacion q salga me la reporte rapido via internet ,tamen le escribire a unha amiga en guantanamo para q me averigue y si se pode tamen poña un mensaje en la emisora guantanamera q se escoita moito por eses lares,seguimos con los pes cruzados,jaja,es broma,saudos
Última edição por nispero em sábado, 08 nov 2014, 21:44, editado 1 vez no total.

esperanzataboadasurribas
Registado: domingo, 06 nov 2005, 23:14

descendientes

Mensagempor esperanzataboadasurribas » sábado, 15 set 2007, 16:01

saudos nispero vexo que ainda non hay novas ,sopoño que teño que ter paciencia ,yos dedos dos pes son moi malos de cruzar jajaja ,mai xa esperei o moito terei que esperar o pouco menos mal que me chamo Esperanza,asique nunca a perdo ua apreta.
Última edição por esperanzataboadasurribas em sábado, 08 nov 2014, 21:44, editado 1 vez no total.

nispero

descendientes

Mensagempor nispero » domingo, 16 set 2007, 10:23

saudos espe,de momnto nada ,ayer fale con un irmam meu q trabajo moito tempo de medico en el municipio y dixo q no conocio a nadie con ese apelido,el caso es q antes cuba tenia seis provincias y el municipio de songo_la maya abarcaba mas lugares,logo se restructuro y se hicieron 14 e segun el hay moitos galegos en mayari q antes pertenecia a songo pero q ahora se llama segundo frente,pero hay q esperar,un abrazo.
Última edição por nispero em sábado, 08 nov 2014, 21:44, editado 1 vez no total.

esperanzataboadasurribas
Registado: domingo, 06 nov 2005, 23:14

descendientes

Mensagempor esperanzataboadasurribas » segunda, 24 set 2007, 13:33

hola nispero vexo que seguimos sin novas a cousa ,he bastante dificil ,non perdo as esperanza,xente coma ti mantenmas vivas una apreta de espe
Última edição por esperanzataboadasurribas em sábado, 08 nov 2014, 21:44, editado 1 vez no total.

nispero

descendientes

Mensagempor nispero » segunda, 01 out 2007, 17:00

saudos espe,sigo esperando alguna noticia de parte de mi familia ,pero nada,solo quiero que sepas q sigo insistiendo,pero ya sabes que alli no hay las facilidades con las que aqui contamos,asi q no te desanimes,bicos,nispero.

Voltar para “Procuras familiares (na emigración)”

Quem está ligado:

Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante