Soy nieta de Cesareo Rodríguez Pérez, nacido en 1910 en Orense, que emigró a Cuba, hijo de Manuel y Dosinda. Busco a los descendientes de su hermano Angel Rodríguez Pérez que suponemos que nunca emigró de España.
Muchas gracias por cualquier información que me permita encontrar a mis familiares en Orense.
Saludos, Idalmis.
Busco descendientes de Angel Rodríguez Pérez en Orense
-
- Registado: sexta, 17 fev 2006, 13:34
Puedes especificar el lugar de nacimiento.

Aunque nos comunicamos ahora por nuestros correos electrónicos personales, te pido que no te alejes de este sitio. Como en un tiempo me ocurrió, necesitas bautizarte en "galleguidad". Aquí, en Fillos de Galicia, encontrarás una hermandad de gallegos, fillos y nietos que te harán llevar a Galicia más cerca del corazón.
Un abrazo para tí...y un cordial saludos a todos los miembros y socios de Fillos de Galicia. X-D
Enrique Rodríguez Álvarez
desde as ribeiras do canal de Panamá
Enhorabuena, Enrique. Qué alegría y emoción más grandes. Disfruten de este reencuentro que ha permitido, como bien dices, Fillos de Galicia.
Ojalá tu recién recuperada familia se acerque a menudo a este sitio, que obra estas maravillas y une a quienes las vicisitudes han alejado.
Y bienvenido de nuevo, ya que, como dices, has estado ausente. Es que una vez que se es parte de él, nadie deja Fillos. Sólo pone pone unos paréntesis a ese tiempo de compartir.
Gracias por compartir tu dicha.
Unha forte aperta desde Bos Aires.
Silvine
Ojalá tu recién recuperada familia se acerque a menudo a este sitio, que obra estas maravillas y une a quienes las vicisitudes han alejado.
Y bienvenido de nuevo, ya que, como dices, has estado ausente. Es que una vez que se es parte de él, nadie deja Fillos. Sólo pone pone unos paréntesis a ese tiempo de compartir.
Gracias por compartir tu dicha.
Unha forte aperta desde Bos Aires.
Silvine
Felicidades Enrique e familia!!
É toda unha alegría ler novas coma esta!!
Participo da vosa felicidade e compartoa con vós.
Ogallá puidesemos todos os días ter un novo reencontro.
Miles de bicos dende a vosa Terra.
É toda unha alegría ler novas coma esta!!
Participo da vosa felicidade e compartoa con vós.
Ogallá puidesemos todos os días ter un novo reencontro.
Miles de bicos dende a vosa Terra.
- coordfillos
- Registado: terça, 24 mar 2009, 17:12
Grazas polas túas palabras, Enrique. Pero sabes que non me chista que se identifique Fillos como se fose obra soamente miña. É de todos e ten que selo máis ca nunca!
É unha dupla ledicia volverte atopar con motivo deste grato reencontro, do que espero nos sigades contando cousas. A ver se damos recuperado a túa antiga identidade, para evitar o problema do duplo rexistro, e así tamén recuperas a túa antigüidade!
Benvido e benatopados!
PS: Vou ver de publicar a noticia do reencontro o antes posible, por se alguén aínda non se enteirou.
É unha dupla ledicia volverte atopar con motivo deste grato reencontro, do que espero nos sigades contando cousas. A ver se damos recuperado a túa antiga identidade, para evitar o problema do duplo rexistro, e así tamén recuperas a túa antigüidade!
Benvido e benatopados!
PS: Vou ver de publicar a noticia do reencontro o antes posible, por se alguén aínda non se enteirou.
-
- Registado: domingo, 01 mar 2009, 03:04
Que linda emoción se debe sentir al reencontrarce con familia o amigos que uno cree perdidos o muy difícil de contactar.cuanto me alegra ver que por este medio virtual se PUEDE!!como tambien me llena de dicha pertenecer a él.FELICIDADES!!
-
- Socio/a
- Registado: quarta, 03 ago 2005, 15:44
Enhorabuena!!!!!! Idalmis e Enrique.
Un saludo
Pilar

Un saludo
Pilar
Voltar para “Procuras familiares (en Galicia)”
Quem está ligado:
Utilizadores neste fórum: Nenhum utilizador registado e 1 visitante