Inaugúrase Fillos 3.0

Hoxe é un día importante. O noso portal, despois da profunda trasformación do 2005, dá un salto máis cara a un mellor deseño e unha organización dos seus contidos máis doada de utilizar. Pregámosvos paciencia namentras fagamos os obrigados axustes, xa que poderedes atopar algún erro, contidos que non atopades, etc. Coa vosa axuda imos mellorando ano tras ano. Grazas a todos pola comprensión e esperamos que vos goste este novo portal que chamamos entre nós “Fillos 3.0” 🙂

A reorganización da maior parte dos contidos do portal, que na anterior versión estaban todos directamente accesibles desde as columnas laterais, fíxose entorno a 6 novas grandes áreas, que simbolizamos cos seguintes nomes, como as partes dunha Vila Virtual:

  • O Concello: que contén todos os contidos que falan sobre o noso proxecto, a nosa asociación…
  • A Praza: que é o núcleo do contacto humano entre os nosos membros, os habitantes deste Vila Virtual.
  • O Mercado: que nos leva a todo o que podemos mercar ou contratar en Fillos de Galicia.
  • A Escola: na que dispoñemos todos os contidos de carácter cultural, pedagóxico, etc. sobre a nosa cultura, a nosa Terra e mais a nosa lingua.
  • A Eira: que é o lugar de traballo e colaboración.
  • O Porto: desde onde partimos ao futuro, ao pasado, ao reencontro cos nosos, e a outros puntos de destino no ciberespazo galego.
Esta entrada foi publicada en Fillos de Galicia. Garda a ligazón permanente.

6 respostas a Inaugúrase Fillos 3.0

  1. Admin di:

    Aínda que seguimos a traballar para que se vexa correctamente o novo portal con Internet Explorer, lembrámosvos que para unha mellor visualización de Fillos.org sempre recomendamos o navegador Firefox de Mozilla. Tedes un anuncio á dereita do portal para o descargar nunha versión que ademais inclúe a barra de navegación do Google.

  2. vidalmario di:

    Felicito y agradezco a los que hicieron posible nuestro nuevo portal. Está lindo, tiene colores descansados para la vista, menos abigarrado y mejor distrubuido. Saludos para todos mis hermanos. Mario Vidal de Bos Aires

  3. sbaezagarr di:

    ¡Felicitaciones a todos y cada uno de los que han hecho posible esta nueva imagen de nuestro lugar de encuentro!

    Aparte de estar muy bien logrado desde un punto de vista visual y estético, está mucho mejor organizado y es mucho más fácil el acceso a sus diversas secciones.

    ¡Una gran alegría para todos nosotros y que ciertamente esperamos compartir con muchos más Gallegos del mundo!

    Un saludo para todos,

    Sandra Baeza

  4. rdservia di:

    Decir algo sobre el portal, que se puede decir si desde muchisimo tiempo sé esta trabajando, esto es un regalo para todos aquellos que formamos parte de fillos.
    Seguramente esto no es la ultima palabra y seguro irán apareciendo mejoras que nos resultaran mucho más amenas en el recorrido del portal. Porque Manuel sabe que la tecnología avanza, pero para aquellos que nos cuesta amigarnos, y mezclar lo anterior con lo actual todo este cambio hace que disfrutemos mas de fillos, que aprovechemos cada sector del portal.
    Pienso en aquellos días cuando la rolda era el alma de fillos ahora se encuentra rodeada de mas herramientas, y mucho más lugares que nos acercan, nos unen y nos hace pensar que no esta dicha la ultima palabra.
    Todo sigue, todo continua y fillos será el portal que nos une en recuerdos, que nos une para compartir momentos que seguramente llevaremos dentro nuestro y nos seguirá acercando estés donde estés.
    El portal esta como pocos, disfrutemos y acompañemos aportando buenos ejemplos los mismos que nos dejaron el abuelo, la abuela o nuestros padres gallegos.

    Esto es fillos aplicando constancia…
    La constancia, que es adorno de los espíritus fuertes, es otro de los fundamentales ingredientes del gallego. Obsérvese que el gallego, hombre que sujeta la imaginación para que no se le desboque, y aplica, paralelamente, sus mejores constancias al logro y la consecución de lo que, entendiéndolo como buena causa, se propone.
    Extraído del libro “los abuelos gallegos en América”

    Fillos se propuso estar y llegar a ser el portal para unir a millares de gallegos desparramados por todo el mundo, cada día se suman mas, cada día crecemos y eso gracias a la constancia gallega, no tengo dudas.

    Rubén D. Servia
    San Fernando – Buenos Aires – Argentina
    Noia-Lousame-Fruime-Aldaris-A Coruña

  5. FRIDAMARGA di:

    Solicito a atenção para o comentário escrito hoje e aposto no artigo do Martinho.

    Obrigada,
    Margarida

  6. Admin di:

    Marga, coido que coñeces a zona do Taboleiro onde avisar deste tipo de problemas e mais o meu enderezo de e-mail. Se queres un aviso rápido esa é a mellor forma, e non poñendo comentarios aos contidos 😉

Os comentarios están pechados.